Hop til indhold
denunge

Sønderborg - Lille Rådhusgade 39

Recommended Posts

Link: http://side6.dk/resultatside/?q=5663

 

Annoncen sagde blondine og brunette. Telefonsvareren sagde en mørk pige og en lys pige.

 

Well - ingen af de 2 mørke piger var blondiner, og den meget dunkle belysning gjorde det svært for mig at afgøre om det var sorthåret eller brunette... Og om den ene var mere eller mindre mørk - tjae svært at sige.

 

Priserne startede ved 400 for svensk, 500 for fransk, 500 for dansk, og så ellers deropad.

 

Men jeg smuttede derfra igen med uforrettet sag.

 

Beliggenhed 7/10 - ligger på en beboet gade tæt på centrum, men der er forholdsvis lidt trafik (både gående og kørende) så man kan godt smutte ind forholdsvis uset.

 

Stedet 5/10 - man kommer direkte ind i bollerummet. Der står dog 2 sofaer og et sofabord og så er sengen ellers ovre i hjørnet. Men ved ikke helt hvad sofaerne skal bruges til, for man kan ikke sidde og vente mens der foregår andet, for det er som sagt samme rum

 

Pigerne - prøvede ikke noget med dem, men ikke nogen skønheder - og det har ikke noget med deres hudfarve at gøre, men bare generelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link: http://side6.dk/resultatside/?q=5663

 

Annoncen sagde blondine og brunette. Telefonsvareren sagde en mørk pige og en lys pige.

 

Well - ingen af de 2 mørke piger var blondiner, og den meget dunkle belysning gjorde det svært for mig at afgøre om det var sorthåret eller brunette... Og om den ene var mere eller mindre mørk - tjae svært at sige.

 

Priserne startede ved 400 for svensk, 500 for fransk, 500 for dansk, og så ellers deropad.

 

Men jeg smuttede derfra igen med uforrettet sag.

 

Beliggenhed 7/10 - ligger på en beboet gade tæt på centrum, men der er forholdsvis lidt trafik (både gående og kørende) så man kan godt smutte ind forholdsvis uset.

 

Stedet 5/10 - man kommer direkte ind i bollerummet. Der står dog 2 sofaer og et sofabord og så er sengen ellers ovre i hjørnet. Men ved ikke helt hvad sofaerne skal bruges til, for man kan ikke sidde og vente mens der foregår andet, for det er som sagt samme rum

 

Pigerne - prøvede ikke noget med dem, men ikke nogen skønheder - og det har ikke noget med deres hudfarve at gøre, men bare generelt. 

 

Du har været heldig! Du gik nemlig - det gjorde jeg ikke!

 

For et par år siden var jeg i Sønderborg og opsøgte adressen. Det, der fristede mig, var en ægte negerpige fra Caraibien.

Pigen var ægte nok, men det var løfterne imidlertid ikke.

 

Det blev en af mine største skuffelser i dette univers. Jeg har tidligere anmeldt stedet og skal således ikke trætte med yderligere detaljer.

 

Men adressen opsøger jeg ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...