Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været slave hos Miss Medea gennem de seneste 7 år - og nu har jeg fået lov til at besøge Chantall her efter 7 års tro tjeneste i Miss Medea's lænker.

 

Tak Miss Medea - Jeg skal nok opføre mig lydigt - sådan da - som nu Støvlefyren kan. Jeg er jo normalt ikke den lydigste i Miss Medea's flok.

 

I løbet af den næste uge skal jeg på tur - på babse-tur - jeg kan ikke løbe fra det - jeg er til læder og pisk - men men men er fuldstændig vild med store bløde babser - og driver en gang imellem også Miss Medea til vanvid med snak og fantasier om store babser - flødeskum - Nutella og andet sjov.

 

Det er Torsdag - vi starter i den blide genre for jeg skal på besøg hos Chantall hos Cassiopeia på Østerbro i København

Faktisk har Miss Medea sendt mig til Chantall en enkelt gang tidligere - og det var dengang en suveræn oplevelse - og jeg har siden da ofte spurgt Medea om en gentagelse ikke kunne finde sted - og jeg har ventet med stor længsel på igen at møde Chantall.

 

Chantall kommer stormende mig i møde - lægger armene om min hals og giver et stort vådt kys - den pikante beklædning ryger under et lille strip show, alt imens jeg blot ligger og nyder synet. Hun kravler op i sengen til mig - slikker min ene brystvorte og napper lidt blidt i min hals - lægger sin krop ovenpå min - og smilende spørger mig hvad vi skal lave idag.

 

Jeg er vildt betaget af Chantall - hun er en af de sødeste piger jeg nogensinde har mødt - og hun venter ikke på at jeg får svaret - men forsøger i stedet at kvæle mig mellem sine store naturlige og dejlige bløde babser - og bagefter  forsøger hun at stoppe sine babser helt ind i munden på mig - desværre er min ellers så store kæft - ikke store nok - men det er simpelthen en drøm der går i opfyldelse. Jeg forsøger at få øjenkontakt med Chantall og hun smiler og krammer mig igen og igen. Hun er bare så dejlig og lækker - super sød og naturlig.

 

Vi ligger et øjeblik bare og nyder øjeblikket - jeg er vildt betaget og min slave natur gør at det allervigtigste for mig er at tilfredsstille hende - hvis bare jeg kunne gøre Chantall endnu mere glad - for er Chantall glad - så er jeg lykkelig.

 

Vi kysser og krammer igen - og jeg elsker det - men nu kravler jeg ned mellem hendes ben og begynder forsigtigt at slikke fisse - stille og roligt - jeg nyder at slikke hende - og det lyder sørme også som om Chantall bare elsker det. Jeg hører de små klynk - en tungere vejrtrækning og jeg fortsætter - og til min store lykke tager Chantall et hårdt tag i min nakke - og presser mit ansigt op i hendes skød - hun holder mig fast og beordrer mig til at fortsætte - bare blive ved - og jeg nyder det - ser hvordan hendes krop ryster igen og igen - for endelig at falde til ro - og taget i min nakke ændres til blide berøringer.

 

Chantall roser Støvlefyren - og jeg kan ikke være mere lykkelig - det er et ubeskriveligt øjeblik bare at ligge her og vide at Chantall har nydt det. Jeg gør klar til at flytte mig - men hører Chantall sige: En gang til - det er så dejligt.

Jeg ved ikke om jeg hører rigtigt - men det er da bare dejligt at få lov til - som slave (Chantall kender godt til mit slaveliv hos Medea) at slikke og tilfredsstille en så fantastisk og sød pige som Chantall.

Jeg starter igen - og det er hårdt - og igen bliver jeg holdt i et fast greb mens Chantall benytter sig af min tunge til at blive tilfredsstillet.

Jeg er i himmerige - det er bare så skønt at se Chantall smile - hun er en rigtig nuser - gad vide om hun nogensinde er mæt.

 

Efter denne runde er jeg lidt brugt og Chantall får mig om på ryggen - vi ligger lidt og Chantall siger at nu er det altså hendes tur til at gøre gengæld - og jeg er for træt til at gøre modstand - nyder bare hvordan Chantall styrer begivenhederne.

 

Hun finder et kondom - og jeg følger i spejlene hvordan hun med munden får det sat på "Lillestøvle" og begynder at slikke og sutte - det er kanon frækt - men efter en tid søger Chantall igen op til mig og vi ligger lidt og krammer - jeg slikker babser og hun spørger om jeg er klar til at slikke hendes fisse igen.

 

Denne gang sætter Chantall sig på mit ansigt - og jeg elsker jo facesitting - hun er våd og jeg begynder - det er skønt - og jeg hører igen hvordan Chantall nyder det - min tunge finder det andet hul og det får også lige en omgang.

Jeg hører Chantall grine - og kalde mig fræk - men hvis jeg vil slikke røv - så skal det gøres bedre - og jeg kæmper mens jeg mærker hvordan "Lillestøvle" også vokser og mens Chantall tager sig kærligt af mine brystvorter alt imens hun sidder hårdere og hårdere på mit ansigt - hun ryster og slapper langsomt af igen mens hun roser mig.

 

Jeg ligger stadigt under Chantalls dejlige mås mens Chantall får pusten igen og mærker pludseligt en varm stråle af hendes urin som løber - og jeg skynder mig at åbne munden og tage imod hendes lækre juice - og under hele dette forløb har Chantall endda også fået fat i "Lillestøvle" som har sprøjtet til både højre og venstre.

Jeg hører Chantall more sig og sige at hun simpelthen ikke kunne lade være - mens jeg blot er lykkelig for at få lov til at smage den lækre juice.

 

Chantall har fået vasket "lillestøvle" og vi ligger nu og kysser og krammer i sengen igen - mens jeg tænker at det har været en suveræn dag hos Chantall som jo desværre er ved at være slut for denne gang.

 

Heri tog jeg fejl.

Chantall smiler - og spørger om jeg er klar til at slikke hende igen og inden jeg får svaret sidder denne umættelige og fuldstændigt fabelagtige Chantall igen på mit ansigt - og jeg slikker igen indtil jeg mærker hvordan Chantall nyder det - og endnu engang bliver jeg benyttet som natpotte da Chantalls urin løber ned i munden på mig.

Skønt at blive brugt - for jeg er jo slave og min fornemmeste pligt er at stå til rådighed for den søde Chantall.

 

Endnu engang ligger vi på sengen - snakker lidt - jeg må indrømme - jeg er helt udkørt - træt på den gode måde - og jeg sveder - men det lader ikke til at påvirke Chantall som lægger sin lille krop og de store babser helt ind over mig - mens jeg tænker på hvor fantastisk heldig jeg er.

 

Chantall mener at det nu er hendes tur - og at jeg skal nyde og hvile mig - så hun henter en flaske med massage olie og begynder at massere min ryg og nakke - stille og roligt mens hun sidder henover min bagdel - og hun er ikke bare super sød - hun formår også at få mit gamle kadaver æltet godt og grundig - nøjj - det var dejligt.

 

Nu ved jeg at det er slut for idag - vi krammer igen - og Chantall spørger om jeg ikke trænger til et bad. Jeg er næsten for træt og siger at det tager jeg hjemme selvom jeg er snasket ind i alt fra olie, fissesafter, urin og sved.

Så siger Chantall at hun i hvert fald trænger til et bad - og jeg kunne jo gå med hende - og hun kunne da godt bruge en slave til at sæbe hende ind - babser og baller - og så kan vi jo bade sammen.

Jeg sidder nok og ser lidt fåret ud - i hvert fald har jeg mistet mælet - for Chantall begynder at grine af mig - jeg tror simpelthen ikke at dette kan være sandt og sikke et dejligt bad - og forøvrigt et meget lækkert baderum de har på Cassiopeia.

Stort, rent og superflot.

 

Nu jeg er i gang med at beskrive Cassiopeia - så lad mig også nævne den diskrete indgang fra gaden med dørtelefon - og den meget søde vagt/telefon pige som åbner og fører mig fik i venterummet - mens jeg straks bliver tilbudt kaffe eller vand.

Der er styr på det - og atmosfæren er helt i top.

Værelset hvor jeg var med Chantall var også nydeligt og rent - på sengen lå en rent håndklæde og alt var lyst og imødekommende.

På Cassiopaia skulle der også forefindes et spankingrum - men dette har jeg ikke stiftet bekendtskab med - endnu.

 

Sikke en fantastisk dag hos Chantall - jeg vil meget gerne komme igen meget snart - ja ligeså snart som Medea giver mig lov.

Tak til Chantall for en rigtig dejlig dag - og til Medea for at låse mine lænker op og sende mig ind til Chantall på Cassiopeia.

Jeg var helt rundt på gulvet da jeg kom ud - og jeg - som ellers er godt kendt I københavn gik mod Østerport Station - men endte på Nordhavn - tankerne var stadigt hos Chantall - hun er bare så sød og dejlig.

 

www.cassiopeiastars.dk

 

Støvlefyren

Stolt og lydig slave i Miss Medea's lænker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Støvlefyr,

 

tusind tak for den fine anmeldelse og tak for dine dejlige besøg.

Du kan tro jeg også hygger mig:). Er jo blevet lidt afhængig af dit dejlige selskab og vores frække lege;).

 

Jeg glæder mig til du igen får licens af Miss Medea til et besøg på Østerbro.

 

Vi ses snart skønne

 

Knus og kys

Chantall

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...