Hop til indhold

Sarathip Thai Massage i Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Tror ikke man skal bruge massage guide som rette snor. Jeg har da på et tidspunkt set Hanna , Strandboulevarden 11 reklamere der og hun er da så absolut seriøs.

Jeg plejer at se om stedet tilbyder tantra, hvis de gør det, så er der ca. 99,9999 % chance for at de tilbyder andet end massage.

Men det kunne være fint med en anmeldelse derfra, det er ikke mange thaisteder der kun tilbyder massage.

Skrevet

Jeg har været forbi stedet.

Det ligger bestemt ikke ugennert, da det ligger i et butikscenter og du går nd af en lang gang med bl.a. frisør, tatoo og solcenter.

Fik 1 time massage og der var ikke en antydning af ekstra ydelser (lagde heller ikke selv op til det) Ganske udmærket massage. Der var 2 i butikken da jeg var der.

Fornuftig pris 300 for 1 time.

Jeg plejer også selv at kikke efter om de tilbyder tantra, som efter min oplevelser er det samme som det er muligt at få ekstra..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.