Hop til indhold
HappyHippo

TAMIRA NEW BABE**ELSKER AT KYSSE**KBH.V

Recommended Posts

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=19126

 

var heldig at hun ikke havde andre kunder, da jeg bare kom på chancen

 

kender stedet fra de andre super lækre latina'er og plejer ikke at gå forkert her  :D

 

trådte ind af døren og blev henvist til et rum i den flotte lejlighed

 

ventede med længsel og så bankede det på døren og ind kom Tamira i rødt undertøj på en nøddebrun top10 krop

 

aftale og en tur under bruseren, da jeg altid ønsker at være helt ren - hvilket jeg også forventer GP'en er

 

efter mig smuttede hun i bad og på døren hang hendes røde undertøj, det bemærkede jeg ikke, da hun havde badekåbe på , da hun gik til badet

 

Jesus almægtig en figur og et par perfekte bryster der kom til syne da hun kom ind og tog badekåben af, hold nu fast en syn den lille flodhest blev udsat for

 

snorede lige rundt og bukkede sig forover efter et eller andet og den smukkeste lysebrune røv var til frit skue for verdens vel nok gladeste flodhest

 

du altforbarmende hvor har hun er perfekt krop efter min smag - jøsses milde skaber, mine tanker sagde bare at hende her burde være standarden fremover 

 

lagde mig på sengen hvor efter hun langsomt kyssede sig op til min mund, som bare ventede på at kysse hende - WAUW - i believe i can fly og smukt som et stjerneskud blæste gennem tankerne - hvordan kan en lille lalleglad flodhest havne i denne drømmeverden

 

ned og sutte så englene skrålede om kap og hun slikkede boller og skaft vildt dejligt

 

på med kondom og så gled hun bare stille ned over lillemand med et lille suk - igen udsyn til hendes dejlige krop og gude lækre bryster

 

kysse og kysse mens lillemand hyggede sig i den anden ende

 

ny position med mig oppe og hende på ryggen - f*********ck en udsigt, den burde ligge i toppen af 'steder der skal ses inden du dør'

 

måtte se den røv bagfra, så hende op på knæ og mig i skubbeposition - hun har en tattoo på ryggen eller dvs mange små der giver et flot motiv af et eller andet

 

uanset hvilken stilling Tamira indtager er hendes krop til et rent 10 tal og hun er lige som flodhesten elsker

 

måtte efter kort tid overgive mig og lade stå til mens tanker og andet forlod mig

 

hendes ansigt er måske til 7/10 mens hendes krop er 11/10

 

kommer helt sikkert igen og det er hende på billederne

 

364470.jpg  364471.jpg  364475.jpg

 

364479.jpg  364474.jpg  364472.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget af et fund du har gjort der, og virkeligt inspirerende anmeldelse. Det er ikke så ofte at ægte fotos, flot pige, super service og fornuftige priser mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en begejstret anmeldelse!  Rigtig god idé at lægge alle fotos ind, for de forsvinder hurtigt fra nettet igen når pigen rejser.

Lige nogle supplerende spørgsmål:

Hvor meget engelsk kan hun tale?  

Var hun god til at ligge og hygge efter akten, eller sprang hun op?

Sutter hun dybt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det med fotos har også været en plage, når pigen ikke kunne findes igen, så derfor er det måske vejen frem  :D

 

hendes engelsk er meget lidt

 

jeg fik massage i 3-4 min bagefter

 

hun sutter fint, men dybt er vel hvor meget der er plads til, så jeg vil tro at hun kan suge meget dybt hvis den er 10 cm og knap så dybt hvis den er 25 cm  :D

 

det var ikke GFE, men jeg måtte bare se den krop og nyde den tid jeg havde betalt for

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Hippo.  Det er klart, at det først og fremmest var begejstring for hendes krop, der ligger bag din entusiasme. Men jeg undrer mig over, at du siger, at det ikke var GFE, når der tales så meget om kys, både i hendes annonce og i din beretning. Kunne du udbyde lidt, for det er afgørende for min beslutning om det er hende, jeg skal besøge i dag, eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis GFE er vigtig for dig ved jeg ikke om det er der du skal hen, men hun er super sød, så prøv dig frem om ikke andet kan du nyde synet

 

jeg blev meget forKUSSEret på hendes krop, da den var nærmest perfekt i min optik 

 

jeg har oplevet både bedre og langt dårligere GFE, men GFE er vel ikke det vigtigste, det er vel SEX der hovedformålet med dit besøg  :D :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man sagde den 10 Okt 2014 - 11:02 AM:

Hej Hippo

 

Hvordan er hendes intimbarbering? Og hvor kommer den skønne Latina fra?

 

den er som den skal være, der er en lille smal og kort hårvækst

 

mener hun sagde brazil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi tamira i går, efter at have læst anmeldelserne her. Det var forøvrigt hendes sidste dag i DK, men hun har været her før og kommer nok igen.

 

Jeg må indrømme, at jeg var ret skuffet over hendes ansigt. Det er ganske vist hende på billederne, men jeg vil skyde billederne til at være 8-10 år gamle - eller MEGET behandlet. Hun har en del flere rynker i dag.

Men hendes krop er stadig fantastisk, selvom huden er en smule slap hist og her. En ærgerlig ting var, at hun ikke brød sig om, at man rørte hendes brystvorter. Hverken med kys eller fingre. De var alt for følsomme, sagde hun. Og hvad skal man med bryster, hvis man ikke må gramse dem???

 

Men hun er sød, og jeg syntes, at hun suttede fantastisk. Faktisk så godt, at jeg bad hende blive ved, indtil jeg kom i munden på hende. :) Jeg har ikke brug for, at hun sutter dybt. For mig er det mere vigtigt, at hun bruger tungen rigtigt og ellers nulrer og slikker bollerne.

 

Efterfølgende gav hun en skøn gang massage i 10-15 min, mens vi småsludrede.

 

Hun er godt nok latino, men hun sagde nu, at hun boede i Lissabon.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jahh, helt ærligt.. men sådan er der nogle som har det. Og så glæder det altså bare om at frasortere. For det gider man da ik...

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler sagde den 20 Okt 2014 - 2:48 PM:

Flotte bryster er ikke så meget at komme efter, hvis ikke man må røre ved dem.  Synes jeg, i hvert fald.  

 

måske jeg fik gramset for 4 timer på den halve time jeg var der, så måske de var lidt ømme

 

tror heller ikke på at hendes billeder er 8-10 år gamle, men det gider jeg ikke diskutere, for jeg kunne lide dem  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flotte bryster er ikke så meget at komme efter, hvis ikke man må røre ved dem.  Synes jeg, i hvert fald.  

Det er brystvorterne man ikke må gramse på, spansk er helt ok med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...