Hop til indhold

massagesteder nær E45 hele Jylland

Featured Replies

Skrevet

Hej. Skal et smut til grænsen og handle. Så ville høre om der var gode steder tæt på motorvejen på vej derned. Kører fra Aalborg til Padborg.

Redigeret af losser

Skrevet

Nu er hende fra Adelgade jo flyttet og det er godt nok tæt på E45

https://www.google.dk/maps/place/Viborgvej+110,+8920+Randers+NV/@56.4658775,9.9939095,16z/data=!4m2!3m1!1s0x464c0323b42e44db:0xc4e5864d457331cb

Der er ikke vejarbejde mere - det er butikken til venstre på google map

Glemte lige, det er Randers C afkørslen, hvor der er også er afkørsel til Viborg, du skal til venstre ind mod byen, men højst 3-400 meter

Redigeret af sailor

Skrevet

Der er ikke vejarbejde mere - det er butikken til venstre på google map

Beklager, jeg huskede forkert, det er den til højre
Skrevet

Hvorfor starter du en ny tråd om det samme? - fik du ikke rigeligt svar i den første:

:cry:

Skrevet
  • Author

Det ene er massage og det andet var ment til sex. Et i thai massage og et i glædespige.

Skrevet

Det ene er massage og det andet var ment til sex. Et i thai massage og et i glædespige.

Det er det samme du spørger om i begge indlæg: "nogle gode steder"   :roll: 

Skrevet

Jeg giver jernsvinet ret, men for nu at hjælpe dig lidt på vej, kunne du måske slå to fluer med et smæk og besøge dette sted: http://www.saendee.dk/ :cool:

Der er skrevet mere om det i en anden tråd her på EG.

Mvh.

Huaa Laan

Skrevet
  • Author

Huaa laan

tager dit bud.

Kommer med anmeldelse senere.

har bestilt tid . :-)

Skrevet

I Aalborg er der Vesterbro 26 st. tv tidligere køreskole det er nok pt. byens bedste sted, de andre steder i Aalborg er ikke værd at besøge mere, men det er nr. 26. Lidt længere sydpå ca. 35 km. fra Aalborg er der Haverslev pigerne Jyllandsgade 35 tæt på rastepladsen ved Shell og mcdonalds, længere nede er der Randers Girls som ligger i Vestergade 52 1 sal tv. midt i byen 5 min. fra E45 normalt unge piger der er til det hele. Så er der Aarhus med det er jo lidt svært fra E45 der er jo nærmest 12 km. til byen. Længere nede kender jeg ikke så meget til stederne men jeg var engang i Christiansfeld og besøge en der, der var god service og gode priser hun var dog ikke helt ung men der er langt tid siden kender ikke til hvordan der er nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.