Hop til indhold
losser

massagesteder nær E45 hele Jylland

Recommended Posts

Hej. Skal et smut til grænsen og handle. Så ville høre om der var gode steder tæt på motorvejen på vej derned. Kører fra Aalborg til Padborg.

Redigeret af losser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er hende fra Adelgade jo flyttet og det er godt nok tæt på E45

https://www.google.dk/maps/place/Viborgvej+110,+8920+Randers+NV/@56.4658775,9.9939095,16z/data=!4m2!3m1!1s0x464c0323b42e44db:0xc4e5864d457331cb

Der er ikke vejarbejde mere - det er butikken til venstre på google map

Glemte lige, det er Randers C afkørslen, hvor der er også er afkørsel til Viborg, du skal til venstre ind mod byen, men højst 3-400 meter

Redigeret af sailor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene er massage og det andet var ment til sex. Et i thai massage og et i glædespige.

Det er det samme du spørger om i begge indlæg: "nogle gode steder"   :roll: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Jeg giver jernsvinet ret, men for nu at hjælpe dig lidt på vej, kunne du måske slå to fluer med et smæk og besøge dette sted: http://www.saendee.dk/ :cool:

Der er skrevet mere om det i en anden tråd her på EG.

Mvh.

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Aalborg er der Vesterbro 26 st. tv tidligere køreskole det er nok pt. byens bedste sted, de andre steder i Aalborg er ikke værd at besøge mere, men det er nr. 26. Lidt længere sydpå ca. 35 km. fra Aalborg er der Haverslev pigerne Jyllandsgade 35 tæt på rastepladsen ved Shell og mcdonalds, længere nede er der Randers Girls som ligger i Vestergade 52 1 sal tv. midt i byen 5 min. fra E45 normalt unge piger der er til det hele. Så er der Aarhus med det er jo lidt svært fra E45 der er jo nærmest 12 km. til byen. Længere nede kender jeg ikke så meget til stederne men jeg var engang i Christiansfeld og besøge en der, der var god service og gode priser hun var dog ikke helt ung men der er langt tid siden kender ikke til hvordan der er nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...