Hop til indhold
Guest Sisse

En hyldest til (sex) livet

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg er ikke så frygtelig aktiv her inde mere. Primært fordi jeg pt meget slår mine folder i et andet univers. Men jeg følger dog med.

Jeg har igennem den seneste tid spekuleret meget over min egen sexualitet. Mit virke som pige og i det hele taget som kvinde.

Og forleden nat fik jeg lyst til at sige tak. Tak til alle de dejlige mænd som igennem årene har deltaget i mine fantasier. Min lyst og mine håb. Og i den forbindelse skrev jeg denne lille hyldest som jeg er kommet frem til at jeg også gerne vil dele med jer. For i har i lige så høj grad været med at at forme mig som mine private eventyr.

Jeg vil gerne takke alle de dejlige mænd jeg har truffet igennem alle de år jeg har været sexuel aktiv. Fra den allerførste der i min spæde ungdom førte sin pik op i mig til min sidste elsker der formåede at bringe mig i ekstase. Det er bestemt ikke fordi det altid har været en dans på roser. Der har været mange fejl knald. Mange skuffelser og mange knuste hjerter.

Jeg er en kvinde i sin bedste alder. Løs på tråden så at sige. Gift med en pragtfuld mand der elsker mig som den jeg er. En tøjte. En luder men også en kvinde der står ved sig selv og sin lyst.

Hvad er det som drager mig mod den livsførelse jeg har valgt at have. Jo - efter jeg har fundet en ro i min sexualitet oplever jeg at jeg føler mig aller mest i live når jeg dyrker sex. Jeg er blevet kræsen. Bevares. Men jeg vil ikke lade mig nøjes længere.

Jeg nyder duftene. Lydene. Åndedrættet. smagen af mand. Når han tager mig. Klemmer mit bryst og kysser mig grådigt. Jeg tænder ved at mærke ham vokse. I min mund. I min fisse og i min hånd. Mærke den varme hud der bliver svedig. Hjertet der slår. Jeg nyder de søde ord. Smagen af sved på hans brystkasse og varmen fra hans krop imellem mine ben.

Når nydelsen ruller ind over mig forsvinder jeg et andet sted hen. I en drømme verden uden bekymringer. Mærker glæden. Rusen - livet. Og efter klimax kommer roen. Blot ligge og lande igen. Mærke hjertet der slår. Mærke pikkens hoved der glider ud af min fisse.

Sommetider. Lige inden hans klimax. Kan jeg finde på at forholde mig helt stille. Undertrykke min egen nydelse. Blot for bedre at kunne mærke hans orgasme. Mærke hvordan han tømmer sig og hvordan hans hænder griber fat i mine baller eller bryst eller lår. Det er her jeg føler mig aller mest i live.

Så tak til alle Jer der gør jer umage. Som begære mig. Æder mig og trætter mig.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse. Du er dejlig og utrolig interessant :-P . Personligt er jeg mest til de unge sprøde på 18-25 år og derfor har vi ikke mødtes, men du frister med indlæg som dette. Dit sind, dit gode humør på chatten og dine temmeligt gode skriverier gør at jeg synes du skal overveje skrive "en glædespiges erindringer". Bogen er vist skrevet af Fanny Hill. Læst den har jeg ikke, men din pendant ville jeg læse ligesom jeg ville læse den Nikita Darling ville skrive.

 

Du skal skrive den på dansk og oversætte til engelsk. Måske får lidt af den succes som 50 shades of Grey fik. Du vil være i stand til at skrive den med reelt indhold, med humor og med respekt for privatlivet hos alle dem du møder via dit virke :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Skønt varmt (og lidt frækt) livsbekræftende indlæg.

Og efter mit besøg hos dig forleden er det lige præcis sådan, at jeg har oplevet dig. Jeg snapper stadig efter vejret ved tanken om de uartige udskejelser, som du forkælede mig med den formiddag ved Randers Fjord.

At du fra naturens hånd er forkælet nærmest overdrevent, er en ting - en anden og afgørende er, at du netop er passioneret og oprigtigt interesseret i den person, du dyrker de erotiske eskapader med.

Luderen og madonnaen i en og samme person, havde jeg nær sagt - dog kan jeg naturligvis kun udtale mig sikkert om den første del af din personlighed, men jeg har mine anelser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sisse

 

Vil bare sige TAK.... Glad for jeg fik lejlighed til at hilse på dig i dine velmagtsdage...*gg*

 

Nyd weekenden - ( uden tømmermænd, som det ellers vil ligne dig..*s* )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sisse,

 

Det var dejligt at læse din beretning, jeg har oplevet et par GP der havde det på samme måde, det gav nogle dejlige oplevelser. Desværre kommer jeg sjældent på Randers kanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sisse

 

Vi har været sammen et par gange, og det var medens sommeren var over os, DET var varmt i det lille hus ved fjorden :cool:  :cool:

Jeg ser bort fra at du anvender ordet L..., hvor jeg så absolut foretrækker veninde, men det er jo efter temperament.ligesåvel som en kvinde har bryster og ikke p.Bare kald mig gammeldags.

Du fik under alle omstændigheder tændt godt og grundigt op under os begge, så da seancen havde 10 min. tilbage, kunne vi kun sige "hold om mig" der var ikke mere krudt tilbage.

Hjerterne bankede så man kunne blive helt bange. øhhhhh har du en hjertestarter i huset :???:  :???:

Tja det var vel også blevet vådt. Der har ikke været plads i kalenderen i lang tid, men det ser ud til at det lysner hen i november

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Sisse

 

Jeg har desværre aldrig besøgt dig, men vi har krydset ord et par gange herinde  ;)

 

Det du udtrykker både på og imellem dine skrevne linjer, viser et dejligt menneske, der tør være ærlig over for sig selv,

....og det er faktisk det største, ...for kun derigennem kan du leve et ærligt liv,  .... og der er smukt :)  :)

 

Sisse, tak for dine skriverier, de inspirerer... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hejsa søde jer. Og tusind tak fordi i har taget så pænt imod mit lille skriv.

Og tak for jeres smukke rosende ord om mig og min person.

Nogle af jer ved jeg jo hvem er. Andre er en lille overraskelse. Men det er med til at give smil på læben.

Jeg Besøgte i går Ålborg efter at have været væk derfra i en periode. Og det overraskende mig virkelig hvor meget jeg har sat pris på byen der oppe i nord. Og de fantastiske gæster jeg har.

Jeg ved ikke om det er fordi mine gæster er bedre opdraget end andre. Men der er ikke noget bedre end at åbne døren for en forventningsfuld mand der står velduftende og nypoleret og har glædet sig til gensynet.

Tak fordi i altid gør jer så umage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...