Hop til indhold
Copenhagen2015

Gangbang med kvinde i centrum men hvor bifile fyre tilladt

Recommended Posts

Uden at have været til mange GB er det er mit indtryk at ved GB og også i Swingerklubber o.l. er der normal 100% "straight" sex. 

Men der findes i tyske og danske swingerklubber bi aftener hvor det vel kan lade sig gøre

http://joys.dk/content.php?id=2

Mandag:                    13:00 til 24:00 BI-Aften for mænd og kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også jeg :smile:

Jeg tror ikke at mange sexparties har dette som standard. Kun hvis man bliver enige om det. Ellers skal I prøve XXDARK i Godsbanegade. Der er ofte bifil leg og en masse spændende ting sammen med normal sex....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om I har deltaget i gangbang i Ahornsgade 11 - men her kunne man jo opfordrer arrangøren til gøre det muligt man kan evt kan tage forskellige farvede håndklæder (evt rødt man også er til mænd). Arrangøren ihvertfald godt bestykket !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.

Jeg har en veninde der er i branchen. Jeg spurgte hende om hun var interesseret i at afholde et gangbang med bifile fyre. Desværre er hun ikke til bifile fyre, så det kan desværre ikke blive til noget.

Måske en af GP pigerne her på siden har lyst til at holde et?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...