Hop til indhold

Gangbang med kvinde i centrum men hvor bifile fyre tilladt

Featured Replies

Skrevet

Nogen der oplevet gangbang i ahornsgade eller andre steder, hvor fyrene ikke kun havde sex med damen i centrum men også med hinanden ? Søger sådan gangbang - måske tilladt i Ahornsgade 11 ?

Skrevet

Uden at have været til mange GB er det er mit indtryk at ved GB og også i Swingerklubber o.l. er der normal 100% "straight" sex. 

Men der findes i tyske og danske swingerklubber bi aftener hvor det vel kan lade sig gøre

http://joys.dk/content.php?id=2

Mandag:                    13:00 til 24:00 BI-Aften for mænd og kvinder

Skrevet

Jeg følger også lige med i denne.. lyder superfrækt!

Skrevet

Også jeg :smile:

Jeg tror ikke at mange sexparties har dette som standard. Kun hvis man bliver enige om det. Ellers skal I prøve XXDARK i Godsbanegade. Der er ofte bifil leg og en masse spændende ting sammen med normal sex....

Skrevet
  • Author

Ved ikke om I har deltaget i gangbang i Ahornsgade 11 - men her kunne man jo opfordrer arrangøren til gøre det muligt man kan evt kan tage forskellige farvede håndklæder (evt rødt man også er til mænd). Arrangøren ihvertfald godt bestykket !

Skrevet

Hej alle.

Jeg har en veninde der er i branchen. Jeg spurgte hende om hun var interesseret i at afholde et gangbang med bifile fyre. Desværre er hun ikke til bifile fyre, så det kan desværre ikke blive til noget.

Måske en af GP pigerne her på siden har lyst til at holde et?  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.