Hop til indhold
exostar

Eva - Finkenstrasse, FL

Recommended Posts

Blot en kort anmeldelse herfra

 

Finkenstrasse, FL: http://www.fair-girls.de/x163

 

Eva: http://www.fair-girls.de/1850

 

Besøgte Eva på det velkendte Finkenstrasse i eftermiddags.

Stedet er rimelig diskret efter min mening, man går blot ind af den hvide dør, og står nu i "Alladins hule", og som en lille dreng, kigger man på navneskilte på dørerne.. ælle bælle... (typisk deler 2 piger en lejlighed).. 

 

Her deler Eva og Sara lejlighed i stueetagen.

Jeg havde på forhånd udset mig en halv time med Eva, men da man stod der i entreen, og Sara også stod der i frækt lingeri, blev man i tvivl, for hun er altså også godt skruet, sammen.

 

Nå, men jeg holdte mig til planen, Eva.

 

Billederne er efter min bedømmelse 100% hende, dog er det studie-billeder, men hendes krop er ligeså gude smuk som på billederne.

Hun er så petit, jeg blev noget forbavset, men også tændt, for når det nu er det man søger, så er det jo rart det også bliver opfyldt.

 

Men selvom hun var stram og petit, kunne hun godt klare en god omgang "rodeo-tyr"... hun nød det, virkede det som, og fik en del GFE uden beregning, både under akten, og efter.

 

På vej ud stod den smilende Sara igen og smilede til mig.. hun må afgjort have et besøg en dag.

 

Bonus: på vej ud blev trapperne i opgangen fejet, og hvem stod der med rumpen lige i vejret da jeg trådte ud fra Eva & Sara...... Nicol & Olivia, som deler den anden lejlighed i stueetagen... så fik jeg set dem alle, og alle billeder virker 100% reele...

 

Så guys, don't delay... visit them (Eva er her kun en uges tid endnu sagde hun)...

 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Blot en kort anmeldelse herfra

 

Finkenstrasse, FL: http://www.fair-girls.de/x163

 

Eva: http://www.fair-girls.de/1850

 

Besøgte Eva på det velkendte Finkenstrasse i eftermiddags.

Stedet er rimelig diskret efter min mening, man går blot ind af den hvide dør, og står nu i "Alladins hule", og som en lille dreng, kigger man på navneskilte på dørerne.. ælle bælle... (typisk deler 2 piger en lejlighed).. 

 

Her deler Eva og Sara lejlighed i stueetagen.

Jeg havde på forhånd udset mig en halv time med Eva, men da man stod der i entreen, og Sara også stod der i frækt lingeri, blev man i tvivl, for hun er altså også godt skruet, sammen.

 

Nå, men jeg holdte mig til planen, Eva.

 

Billederne er efter min bedømmelse 100% hende, dog er det studie-billeder, men hendes krop er ligeså gude smuk som på billederne.

Hun er så petit, jeg blev noget forbavset, men også tændt, for når det nu er det man søger, så er det jo rart det også bliver opfyldt.

 

Men selvom hun var stram og petit, kunne hun godt klare en god omgang "rodeo-tyr"... hun nød det, virkede det som, og fik en del GFE uden beregning, både under akten, og efter.

 

På vej ud stod den smilende Sara igen og smilede til mig.. hun må afgjort have et besøg en dag.

 

Bonus: på vej ud blev trapperne i opgangen fejet, og hvem stod der med rumpen lige i vejret da jeg trådte ud fra Eva & Sara...... Nicol & Olivia, som deler den anden lejlighed i stueetagen... så fik jeg set dem alle, og alle billeder virker 100% reele...

 

Så guys, don't delay... visit them (Eva er her kun en uges tid endnu sagde hun)...

 

:smile:

 

Ja kan kun tilslutte mig denne gode anbefaling af EVA på finkenstrasse, hun er lækker ung og petit :) og dejlig at tage i en doggy selv om man ikke holder længe, med det udsyn til den stramme røv  :-P

 

 

knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...