Hop til indhold
Gæst

Så dejlig og yndefuld hun dog var

Recommended Posts

Gæst

http://www.fair-girls.de/Flensburg/669

 

Måske billederne har været gennem Shoppen, men hun er nu at forefinde som på billederne (og de er endda nye) Dog er maven måske trukket lidt ind for fotografens skyld :-) 24 år, ja en Gentleman afslører jo ikke en Kvindens alder! Hun er som du ser på billederne, de 24 år skal du ikke hænge dig for meget i.

 

Jeg ankom til hendes Kammer ved godt humør. Ja dette Pigebarn har jeg besøgt før, så viste hvilken herlighed der ventede mig. Lagde en Skilling på natbordet og vi var klar til erotikken. Lidt stående kælen og kyssen, hvor jeg har lidt svært ved øjenkontakten da brysterne fanger opmærksomheden.

 

I sengen lidt mere kælen, inden hun bliver guidet til at ligge på maven. Det gør hun velvilligt, da hun så ved hvad der skal ske. Jeg spreder hendes ben, så udsigten bliver yderst mandevenlig og går igang med at nusse hende. Stille ganske blide berøringer lige på grænsen til det kilder. Hun elsker det og får det saglige smil på, jeg elsker at undersøge hende, finde alle de gode steder som fremkalder myrekryppene og bedst af alt, når man finder stederne hvor hun ikke kan ligge stille. Intet bliver efterladt uden berøringer der skiftevis rammer ben ryg balle og lænd, med lidt udflugter til lystgrotten der er nem og komme til via de ganske spredte ben, rundt langs furen under ballerne op langs ballesprækken. Det hele bliver krydret med lidt blide kys på baller ryg og i nakken, ja lidt hovedbundsmassage får jeg også lov til. Specielt området omkring baller og nedre lænd er et hit. Tiden går lystig derudaf når man er optaget af noget interessant :-)

 

Beder hende vende sig om hvor hun igen bliver placeret med ganske spredte ben. Hvilket syn hvilket syn. Videre med nusse hende. Hun er vant til mig, så ligger velvillig og nyder turen som Kaptajnen guider hende igennem uden og tænke alverden over hvad hun skal. starter ved ansigtet ved halsen rundt ved kravebenet hænderne under hovedet så hun kan få lidt nakkemassage alt sammen med små udflugter ned til Brysterne, ganske forsigtige berøringer rundt om brysterne bevægene op til vorterne som får lidt forsigtige klem som får dem til at stritte mere end de gjorde i forvejen. Specielt ved kravebenet og halsen kan man fremkalde de smukke myrepatter på hende. Bevæger mig længerere ned så maven og lårene kan nusses, stadig med udflugter op til Brysterne og sjældne gange halsen men nu bliver lystgrotten også lejlighedvis strejfet og videre op langs lysken og tilbage til lystgrotten. Efterhånden kommer der flere og flere udflugter til lystgrotten, hun er efterhånden bragt i en tilstand hvor den skal behandles lidt mere intensiv. En lille slikketur hvorefter jeg nusser lidt videre. Bevæger mig ned imellem hendes ben og går mere målrettet til værks. Slikker hende varieret, ikke som alfabetet men alligevel med en lystig tunge rundt de forskellige steder. Efter lidt tid, kommer der en finger ind imens slikkeriet fortsætter, frem og tilbage og lidt trykken op. Vi ligger ganske lang tid på denne måde og jeg når lige at tænke det vist ikke er dagen at få hende til endestationen på, da hun begynder at blive urolig. Med bred tunge og ganske intensiv imens jeg kæmper med at koordinere med fingeren fortsætter vi det sidste stykke op af bakken inden hun til sidst falder sammen og masser benene sammen om mig. 

 

Jeg trækker mig stille væk og lader hende ligge og nyde øjeblikket kommer hen ved siden af hende og kæler ganske forsigtig for hende. Lystgrotten er blevet til NO GO den er ømfindig, men det ved jeg, vi har været på denne rejse før :-)

 

Hun får øjnene op og smiler. Giver hende et lille Kys inden vi fortsætter med de erotiske lege. Nemlig et korrekt udført Fellatio ikke gummi versionen. Hun kæler for pikken med læberne og tungen og bruger ganske lidt hånd. Var der ikke fuld rejsning før, så er der så sandelig det nu. Får lidt svært ved at ligge stille, er ikke den store stønner, men nogle nydelsessuk kommer der nu. Åhhh ja, skønt skønt at ligge der og blive serviceret af en dejlig Kvinde.

 

Efter lidt tid må hun op og ride hesten. Nogle puder under nakken, så jeg får det hele med. Nyder skiftevis synet af min pik der glider ind og ud af hende, hendes fantastiske bryster der gynger frem og tilbage.. okay så meget gynger de heller ikke, for kan ikke holde hænderne fra dem… og pigebarnets glade ansigt, når jeg kigger hende i øjnene. Denne Husar befinder sig fortrinligt på denne måde :-)

Hun bliver lidt træt og vi skifter til Missionæren, ja der er jo den der guide, kør lidt rundt små prik ind osv, kommer lidt igang med det, men er for overtændt til at koncentrere mig om det, så uden noget forsøg på at holde noget som helst tilbage, får den fulde gardiner indtil den hvide nektar bliver skudt afsted som var det ud af en anden kanon. AAAAHHHHHHHHH stille ind og ud  ind og ud iiiiinnnnnnndddd og uuuuuddddddd kommer til hekterne igen og åbner øjnene, kigger ind i  Pigebarnets glade ansigt og giver hende et lille kys. 

 

Rengøringen foretages og vi ligger lige kort og pludrer sammen, om hvad kan jeg dårligt erindre. En dejlig hyggestund er kommet til sin ende og må til at hjemad som en glad Husar 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt ud. Det er svært at finde denne lyshårede buttede type. Desværre er jeg ikke så tit i Flensburg. Er hun der tit eller kun i en periode? Hvor kommer hun fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er primært i Flensborg. Holder naturligvis fri og ferie med jævne mellemrum som os andre drønnerter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauuuuuw....

 

Hvis du behandler hende lige så godt, som du beskriver den behandling, du giver hende, så må hun være en glad pige :-)

Får helt lyst til at udsætte en pige for den 'tortur' hihi.

 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lidt flere billeder af hende her: http://www.kaufmich.com/lenafl

 

På Kaufmich oplyser hun at hun er af tysk oprindelse. Ved ikke om hun også er andre steder end i Flensburg.

 

Hun ligner bestemt ikke en tysker, hun ligner mere en øst-eu-pige. :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu fik jeg ikke svaret på Nationaliteten, da en anden havde fundet frem til det. Jo hun er nu født og opvokset i Tyskland og taler ikke andet end Tysk. Så er i ikke så gode til det, bliver der naturligvis et problem med Kommunikationen, men brysterne bliver jo ikke mindre af den grund :smile:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner bestemt ikke en tysker, hun ligner mere en øst-eu-pige. :P

Lena er tysker.

Jeg kan dog ikke genkende oplevelsen, da jeg besøgte hende var det en kedelig omgang.

Dajana på den modsatte side af gangen er derimod en af mine favoritter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lena er tysker.

Jeg kan dog ikke genkende oplevelsen, da jeg besøgte hende var det en kedelig omgang.

Dajana på den modsatte side af gangen er derimod en af mine favoritter.

Det er jeg virkelig glad for at læse :-) Altså skønt når man er speciel! Og Pigen gør sit yderste for at gøre en tilfreds uden det er en del af hendes standard service. Havde det på fornemmelsen at vi havde noget godt sammen, men man ved jo aldrig med de kvinder! de kan jo Manipulere lidt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan ikke være nogen tvivl om at nogen svinger bedre sammen end andre, du har tilsyneladene fundet en pige hvor kemien passer, det er jo herligt.

Vi har vel alle haft nogle positive og negative oplevelser i forhold til forventningen.

Det er jeg virkelig glad for at læse :smile: Altså skønt når man er speciel! Og Pigen gør sit yderste for at gøre en tilfreds uden det er en del af hendes standard service. Havde det på fornemmelsen at vi havde noget godt sammen, men man ved jo aldrig med de kvinder! de kan jo Manipulere lidt :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner bestemt ikke en tysker, hun ligner mere en øst-eu-pige. :P

Lena er vist nok den eneste pige der annoncerer på fairgirls som er født og opvokset i Flensborg. Hun er rigtig sød men desværre bliver hun ved med at vokse.

Jeg har foreslået hende at motionere, det mente hun ikke at hun havde tid til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lena er vist nok den eneste pige der annoncerer på fairgirls som er født og opvokset i Flensborg. Hun er rigtig sød men desværre bliver hun ved med at vokse.

Jeg har foreslået hende at motionere, det mente hun ikke at hun havde tid til.

Siger du direkte til hende hun er for stor? Var det så ikke bedre og gå sin vej, hvis man synes det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger du direkte til hende hun er for stor? Var det så ikke bedre og gå sin vej, hvis man synes det?

 

Det var nu hende selv der bragte det på bane. Jeg er selv for stor, og er derfor lige begyndt at løbetræne.

Lenas billeder lyver i det mindste ikke. Hvorimod jeg har været hos andre, hvor vægten er betydeligt større end billederne viste

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...