Hop til indhold
denunge

Koldingvej 5, Vejle - Andrea og Maxi

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=4642

 

Var forbi dette sted.

 

Døren blev åbnet af Andrea - det er hende den blonde på næsten alle billederne. Og ja, det er hende på billederne 100% og alder passer nok også meget godt.

 

Kom ind og mødte også Maxi, brunetten. Der passede hverken billeder eller alder. Vil skyde hende til slut 30'erne. Men brunette det var hun.

 

Priserne startede ved 600kr uanset hvilken standardydelse at det var for 15 minutter, som det også står beskrevet på linket. Der er ikke noget billigere end 600kr på kortet.

 

Valgte Andrea - resten af oplevelsen vil jeg ikke gå i detaljer med - men det var ikke noget at klage over.

 

Beliggenhed 7/10 - ligger ud til en af de mest befærdede veje i Vejle, men man går ind af en port, og op i en opgang, så man står ikke frit skue mens man venter på at der bliver lukket op.

 

Andrea 10/10 i min verden. Maxi kan jeg ikke udtale mig om da hun ikke var en del af det jeg valgte.

 

Helt klar et besøg værd igen hos Andrea

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, har er par spørgsmål da jeg selv har kigget lidt på hende, var det ink superfransk som skrevet? Og bestilte du kys? Hvis ja var det rigtige kys med tunge osv ;)

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, har er par spørgsmål da jeg selv har kigget lidt på hende, var det ink superfransk som skrevet? Og bestilte du kys? Hvis ja var det rigtige kys med tunge osv ;)

 

Det var ikke nogle af de ydelser som jeg bestilte, så kan ikke sige det - desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay så du afviste Superfransk? eller smed hun bare selv gummi på? så fik jeg jo egentlig svaret :P

 

Der var slet ikke noget fransk involveret i det jeg bestilte - hverken mega, super eller knapt så super.

 

Så jeg ved det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...