Hop til indhold
jensr

Muk thaimassage Vejle

Recommended Posts

Guest knaldehunden

hejsa har lige været forbi fik dejlig massage af mor selv flot kvinde

 

 

Har også været der, da min sædvanlige massøse er i thailand, udmærket massage af hendes assistent, som prøvede at sælge ekstra ydelser, som jeg sagde nej tak til da assistenten ikke rigtig tændte mig :) men god massage og hun snød ikke med tiden. 

 

 

knaldehunden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmmmmmm for 2 - 3 år siden var der altid søde unge frække tøser :-D de sidste to, tre gange synes jeg det har været temmelig kedeligt og stadig til standard priser + tillæg for at se og + for at røre og + for at kysse og + for at se min bare røv ..... og så gik jeg igen  ;.)

 

Hvad havde "Mor" så at byde på ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg har været der 2 gange. Begge gange forskellige piger. Sidste gang måtte jeg nu gerne tage på hende uden det kostede ekstra. Hun ville have 600 men havde kun 500 som hun så accepterede. Ja planen var egentlig kun massage, men de kan jo lokke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa 

Har været forbi, fik en dejlig massage af en ung pige, hun var rigtig sød, vil gerne have hende igen :-P

De flytter til en anden addresse i Vejle pr 1.april :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...