Hop til indhold
cuddler

Hvorfor er der ikke flere ligesom Miza?

Recommended Posts

Jeg fandt lige det her http://www.eroguide.dk/forum/user/17158-miza/

 

GENIALT KONCEPT!   Hvorfor bor hun ikke i København?   Findes der ikke andre af den slags?  Der går efter langvarig kontakt, for deres egen skyld, og derfor tilbyder priser, som gør det overkommeligt?  LIGE det jeg ikke troede, fandtes i Danmark!

Stærkt Miza, håber at det går godt for dig!  Og sig til, hvis du nogensinde kommer til København.

 

"Jeg er mest til hed, langvarig elskov/kærestesex, med masser af forspil, tungekys og øjenkontakt  :wub: . Missionær og mig on top er klart min foretrukne her. Doggy kan også være lækkert, men det varer ikke længe før jeg savner øjenkontakt og kys.

 

En romantisk og uforpligtende dinnerdate som opvarmning eller for at afklare kemi siger jeg aldrig nej til.  :P"

.

.

.

Hyggestund ca. 4 timer 1200 kr

SM-seance ca. 4 timer 2000 kr

Dinner/frokostdate 0 kr - Du betaler maden.

Ligge i ske/sove sammen +0 kr - kræver god kemi

Rygere +200   :twisted:

Kemimøde i nærheden af mig 0 kr. (Dog kun hvis du har gjort lidt ud af at fange min interesse. Gider du ikke bruge tid på at "sælge dig selv" på mail foreslå i stedet endinner/frokostdate. Det siger jeg aldrig nej til, helt uforpligtende fra begge sider selvfølgelig.  :P )"

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt lige det her http://www.eroguide.dk/forum/user/17158-miza/

 

GENIALT KONCEPT!   Hvorfor bor hun ikke i København?   

 

Hvis du søger lidt på Eroguide vil du se at Miza af og til dukker op i København, så du kan vist godt lokke hende til djævleøen - bare pas på du ikke får nogen med tøjbøjlen  :P

 

Og jeg skylder hende stadig en anmeldelse fra en hyggelig overnatning på en lille kro med knirkende senge  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza:  Nej men håber at jeg kan en dag. Fordi det, du skriver, er SÅ meget mig!   Mange timer, meget kropskontakt, missionæren bedst fordi man savner kys, sove gratis sammen hvis der er gensidigt lyst, som en naturlig forlængelse af sex.  LIGE de ting, jeg har manglet i købesex!  

 

Jernsvinet:  Nej tøjbojler er nok lidt for ufleksible til min smag!  

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du søger lidt på Eroguide vil du se at Miza af og til dukker op i København, så du kan vist godt lokke hende til djævleøen - bare pas på du ikke får nogen med tøjbøjlen  :P

 

Og jeg skylder hende stadig en anmeldelse fra en hyggelig overnatning på en lille kro med knirkende senge  :wink:

 

Jeg synes ikke helt at den gamle beretning er helt i overenstemmelse med sandhenden.

 

I den forudgående korrespondance havde han ønsket sig smæk, hvortil jeg havde svaret at jeg ikke havde mit "udstyr" med til Kbh. Han svarede at det var ikke noget problem. Jeg skulle bare tage en tøjbøjle. Så det var altså ham selv der havde bedt om det. Selv ville jeg ALDRIG uopfordret finde sådan en frem og prygle løs med den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snoop

Ja hun lyder som den bedste gp med ALT til en rimelig pris og især som det vigtigste tid. 

 

Det eneste måske nogen flere billeder af Miza ala Selfies ;) hihi...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knallert, hvis man kunne besøge mig ville konceptet jo netop være helt anderledes. Jeg ville i så fald have ekstra udgifter til husleje, lagner, håndklæder, vask, ekstra arbejdstimer med rengøring. Prisen ville være højere og jeg kan love dig at jeg ville køre sur i alt det bøvl, og slet ikke nyde mine dejlige dates i lige så høj grad som jeg gør nu. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hele tiden haft det indtryk, at Jernsvinet huserede i Jylland, ikke alt for langt fra Flensborg. Mon han vandt et romantisk ophold på Damhuskroen i banko, som han ikke fortalte konen om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er bare en skam at man ikke kan besøge miza, 

 

Trods at sengen knirkede og brusetermostaten ikke virkede, syntes jeg de ca. kr. 400,- til et værelse på den lille og diskrete kro var godt givet ud. Der er ligesom noget frækt over det og man er dejlig fri for at tænke på oprydning og rengøring bagefter. Der er det der skal være: en dobbeltseng, et par stole, et badeværelse og et par håndklæder, så man bedre kan koncentrere sig om at give hinanden en oplevelse  :-P

 

Jeg besøger af og til en pige privat, hvor jeg lige må flytte vasketøjskurven for at få et bad og det roder med toiletsager i vindueskarmen. Fjernsynet kører i stuen, der står opvask fra i forgårs i køkkenet, det lugter lidt af mados og soveværelset ligner mest et pulterkammer med en seng og det kan det altsammen være lidt svært at abstrahere fra, når man endelig får den udkårne til at smide BHen.

 

Jeg ved ikke (ihvertfald ikke præcist) hvor Miza bor - og har hverken behov eller ønske om at vide det, da jeg netop synes hendes koncept om at mødes et diskret sted, og sammen køre til en lille kro er med til at gøre det hele lidt ekstra frækt - så jeg tror det ville være en skam at besøge hende  :) 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at Miza snart burde tage en ferietur til Djævleøen, det er syndt at vi skal snydes for hendes selskab.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu ikke særlig tit på Sjælland, og skulle jeg komme derover kun for at besøge en elsker kommer der jo transport oveni.

Men jeg søger da en date og overnatning i forbindelse med eventen på Søstjernen d. 18 okt. :)

 

Her er link: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glimmerende koncept Miza :-) tid, nærvær og kemi møde er lige mig! Måske man skulle prøve at få noget godt ud af alle de hotel overnatninger i den del af landet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror der ikke er flere, da de fleste går op i kroner og øre og ikke i selve oplevelsen, som her er Miza's vigtigeste del

 

det er også en vigtig ting og det med en overnatning er super fint

 

jeg mangler blot lidt til nethinden for at realisere det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...