Hop til indhold
Gæst

Kamille og Sandy

Recommended Posts

Har lige været der i dag til et blowjob.. Ganske udemærket, hvis man er til den slags med gummi.. :)

 

Et lidt roddet sted, med rygning og hund - men en sød og okay pæn pige (Kamille) - vel sidst i 20 erne.. Meget spinkel, med store (kunstige) nødder.. Faktisk rigtig pæne, hvis man ellers er til den slags..

 

Kender ikke noget til dine omtalte sygdomme, da jeg som sagt kun fik et blæs i pomfritten.. (Måske heldigvis? :))

 

Kunne godt finde på at smutte forbi igen til et blæs i pomfritten, hvis jeg bliver trængende.. ;)

 

God fornøjelse..

 

Hilsen,

Svaberen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til jer :-)
Kamille der skriver :-)
Det skal altså lige siges, at hverken jeg, eller min kollega (Sandy) har nogen former for sygdomme.
Vi passer rigtig godt på os selv og på jer, også derfor at alt foregår med gummi (undtagen svensk) ;-)
Så håber da ikke at den profil/tekst er noget som vi er omtalt i, da det ville gøre os meget kede af det.
Lejligheden som bliver brugt er en vi "lejer" eller låner til formåleet, så derfor vil vi heller ikke gå og rode i deres private ting eller rydde op.
Beklager meget hvis røgen eller hunden genere jer, røgen kan der gøres noget ved, men ikke hunden. (men herreste gud, den er på størrelse med en lille kat ;-) )
Knus og Kys fra Kamille
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...