Hop til indhold

Recommended Posts

Selv en inkarneret by-rotte forvilder sig af og til ud i Udkants-Danmark. Og så kan man jo lige så godt checke den lokale Thai-service ud. ☺️

Takket være OD's fine liste, fandt jeg frem til Bangkok Thaimassage i Hillerød

Bangkokthaimassage.dk

Stedet lå rimelig diskret. Gennem en stor port ind i en baggård og op ad en trappe.

Jeg blev budt velkommen af en sød og smilende Thai-mutter og blev vist ind i et stort rum med en høj himmelseng i midten. Lidt dunkel belysning.

Så indfandt massøsen sig. Hun hed (vist) Deliah. Hun var halv thai/halv brasilianer og derfor lidt mere robust bygget end de normale spinkle fuldblods thaipiger.

Kønt ansigt og flotte bryster. Snakkede udemærket dansk.

Jeg bad om en times massage og lagde mig på maven. Selve massagen var lidt uinspireret. Ofte kun med én hånd (Hvem sagde venstrehåndsarbejde?)

Efter en halv times tid nåede hun så ned til ballerne og gik også i gang med prostata-massage. Og her var hun til gengæld ganske glimrende.

Hun bad mig vende mig og spurgte hvad jeg ville have. På banneret udenfor var der tilbud på en times massage til 300 kr. Jeg havde egentlig kun tænkt mig massage med Happy ending, men opstemt af hendes balle-massage - og med synet af hendes yppige bryster - lod jeg mig alligevel lokke til at tage "hele pakken"

Hun kvitterede prompte med våde tungekys og tog sit tøj af, så de store (naturlige?) bryster kom ud i fri dressur. Dem masserede hun så mit frontparti med.

Hun begyndte også at slikke mig, først på halsen, så på brystkassen, så mit maveskind og herpå langsomt nedefter.

Af én eller anden grund var mine hænder iskolde, så jeg nænnede ikke at gramse på hende. Det var vi dog to om at bestemme, for hun tog mine stivfrosne hænder og varmede dem på hendes bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jan

Ups, jeg kan se at sidste del af min anmeldelse ikke kom med. Den kommer her:

Så kom turen til blowjob. Her var hun særdeles effektiv. Jeg måtte virkelig holde igen for ikke at komme.

Jeg fik hende bugseret om på alle fire og tog hende så doggy-style med et fast greb om babserne. 

Det var super kinky. Og så stønnede hun med portugiske gloser.

Jeg havde egentlig tænkt mig flere stillinger, men nu var det lige så hyggeligt, så hun fik den bagfra.

Bagefter den obligatoriske brush up med varme, våde håndklæder og endelig en ok omgang ansigts-massage.

Konklussion: sød pige, god sex, men 1500 kr. for en times massage, tungekys, blowjob og dansk er liiiiiige i overkanten. I hvert fald sammenlignet med prisniveauet inde i byen.

vh

Tacoma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...