The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 Hej overvej et visit med hende. Hun siger at hun har to store og to små tatoveringer som er meget feminine!! Er det sandt? Er hun til dyb kys og fransk eller er det bar so-so tak for hjælpen The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 måske også lidt om ham som vi skal mødes på gaden. Er han en rocker type eller? pft The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 198 Skrevet 8. Oktober, 2014 Hvilken Lea snakker vi om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 Så kender du hende nok ikke.. Det er kun en Lea som har en ven som kommer ned og hente folk. Altså studinen lea love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 8. Oktober, 2014 Er da vist en e-mail du har fået linket til Det er hende: https://annoncelight.dk/annonce/158455/lea-slank-fraek-soed-og-smuk-21-aarig-studine Ved mit foreløbige eneste besøg - var det en veninde som hentede mig foran opgangen. Forløb ganske stille og roligt. Var ikke i tvivl om det var hende som skulle hente mig, da hun stod ude foran. Og hun var heller ikke i tvivl om hvem jeg var.... Vennen har jeg ikke mødt endnu - har jeg tilgode. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 Nej emailen står på hendes profilen på annoncelight.dk Så det er jo en veninde og ikke en rocker! Mener jeg har læste før at det var en fyr....... var veninde skønt? Tro du at hun vil være med hvis det var? Kan du oplyst lidt mere mht. kys og dyb fransk? Tak dressman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teknonom 32 Skrevet 8. Oktober, 2014 Hej overvej et visit med hende. Hun siger at hun har to store og to små tatoveringer som er meget feminine!! Er det sandt? Er hun til dyb kys og fransk eller er det bar so-so tak for hjælpen The Deep Hej The Deep Lea har några smuke tatueringar - de ser precis som Lea meget bra ud. Hon kyser som en gudine och hennes megafransk är top of the line Mitt bästa råd: besök henne och gör en egen bedömning! Lycka till! Teknonom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teknonom 32 Skrevet 8. Oktober, 2014 måske også lidt om ham som vi skal mødes på gaden. Er han en rocker type eller? pft The Deep Jag har varit hos Lea ett par gånger. Det har varit lite olika personer som mött upp men alla har varit väldigt vänliga och absolut inga maffia-typer. Du kan vara lugn! Sök efter tidligare anmeldelser som är gjorda här på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 8. Oktober, 2014 Hej teknonom. Så du har mødt både damer og herre? Cool takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 8. Oktober, 2014 Nej emailen står på hendes profilen på annoncelight.dk Så det er jo en veninde og ikke en rocker! Mener jeg har læste før at det var en fyr....... var veninde skønt? Tro du at hun vil være med hvis det var? Kan du oplyst lidt mere mht. kys og dyb fransk? Tak dressman Kan jeg ikke forestille mig - men er jo et forsøg værd. Spørg - hvis det er en pige som tager i mod dig. Jeg har det bedst med en pige, når hun kysser og Lea hører til i den gode ende. Rigtige tungekys - som den gang du jagtede og scorede damer/piger i byen. Så absolut thumbs up på den. Og hendes franske var også i top - nu er jeg ikke den store "blow"-man... men nød da hendes franske. Lige som det øvrige Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 10. Oktober, 2014 Hej overvej et visit med hende. Hun siger at hun har to store og to små tatoveringer som er meget feminine!!Er det sandt?Er hun til dyb kys og fransk eller er det bar so-sotak for hjælpenThe Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 10. Oktober, 2014 (edited) Han er en helt alm fyr hun kysser dejligt og sutter uden gummi og går virkelig helt i bund. Har en anmeldelse her Redigeret 10. Oktober, 2014 af RasmusL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg