Hop til indhold

Renata .. Flensburg .. Dejlig tøs

Featured Replies

Skrevet

Efter mit stunt hos "den falske Isabella" var jeg lige ved at forlade byen med uforrettet sag.

Renata :wink: var dog den, der fik rettet op på mit første og ret dårlige indtryk, af Flensburg :-)
Hun er en sød, dejlig, naturlig ung kvinde, ok billederne er fra et foto studie, men for pokker en skøn tøs.

Hun tog sig kærligt af mig i en halv time og jeg må sige, fuld valuta for pengene !!!

Pas rigtig godt på hende :-P

Anbefaling .. jeg kommer gerne igen :wub:

https://sexnord.net/profile/15393/Flensburg/Renata

Skrevet

Efter mit stunt hos "den falske Isabella" var jeg lige ved at forlade byen med uforrettet sag.

Renata :wink: var dog den, der fik rettet op på mit første og ret dårlige indtryk, af Flensburg :smile:

Hun er en sød, dejlig, naturlig ung kvinde, ok billederne er fra et foto studie, men for pokker en skøn tøs.

Hun tog sig kærligt af mig i en halv time og jeg må sige, fuld valuta for pengene !!!

Pas rigtig godt på hende :-P

Anbefaling .. jeg kommer gerne igen :wub:

https://sexnord.net/profile/15393/Flensburg/Renata

Ja nogle gange skal man bare op på hesten igen peterplan :) lækker pige du fandt der, er det et pænt og rent sted på Aabenrade strasse ? og hvad var priserne der  ? :) 

Knaldehunden

Skrevet
  • Author

Jeps og hvilken hest :wink: jeg gav´ 70 dask, for en halv time

Desværre er hun der kun uge 42 med, ellers havde jeg sg´ taget en tur mere :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.