Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Nogle der har prøvet dette sted?

NÆSTVED THAIMASSAGE SØD
pige. God massage.

Set på EB

4700

Skrevet

Så den godt i EB i går.

Det er den kendte klinik i Jernbanegade der har været omtalt her flere gange.

Har ikke selv prøvet den.

Skrevet
  • Author

Er du sikker på det, det er et andet tlf. nr

Skrevet
  • Author

Ok, ringede også og fik at vide det var i Rønnede ved siden af P2 møbler 

Skrevet

Det er noget forvirrende dette - én har ringet på nummeret fra EB og fået at vide, at det er den som ligger i Næstved City - en anden har også ringet, og fået at vide, at den ligger i Rønnede ved P2 møbler. Så med mindre det er en joke, eller andet knas - så kunne man altså både afprøve møbler og sengen med en god gang massage på én og samme gang....noget af et tilbud.

Kan se i EB, at den har ændret navn/status til Rønnede thaimassage - så måske at Stor(S)lem har hørt forkert, eller fået forkerte oplysninger - men jeg har også prøvet både sms og ringe - dog uden noget svar, så jeg kan ikke be- eller afkræfte dette.

Hører gerne fra evt. besøg.

Skrevet

Det er noget forvirrende dette - én har ringet på nummeret fra EB og fået at vide, at det er den som ligger i Næstved City - en anden har også ringet, og fået at vide, at den ligger i Rønnede ved P2 møbler. Så med mindre det er en joke, eller andet knas - så kunne man altså både afprøve møbler og sengen med en god gang massage på én og samme gang....noget af et tilbud.

Kan se i EB, at den har ændret navn/status til Rønnede thaimassage - så måske at Stor(S)lem har hørt forkert, eller fået forkerte oplysninger - men jeg har også prøvet både sms og ringe - dog uden noget svar, så jeg kan ikke be- eller afkræfte dette.

Hører gerne fra evt. besøg.

stadig ingen der ved ,hvad der er hoved og hale i det her ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Har været der i sidste uge. De er f...... både søde og ret så nærgående........

Det skal jeg prøve igen næste gang jeg er på de kanter.   Huh det var nice hehe

beebob

Skrevet
  • Author

Jeg har også prøvet at ringe til 50 24 xx xx http://www.dokkae-thaimassage.dk/ 

(Dokkae-Thaimassage/Reera thai wellness), og fik oplyst at adressen var Jernbanegade 13.

Kan ikke det er det samme sted, har ringet til den anden og det er i Rønnede, er også et andet nummer 9196 xxxx

Skrevet

http://www.dokkae-thaimassage.dk/75552708 Ligger i Jernbanegade i Næstved. Tlf iflg hjemmesiden 5024xxxx

Har ikke selv været der men stedet er omtalt flere gange herinde. Er godt nok ikke det nummer jeg ringede på i oktober.

I EB i dag:

FAXE/ RØNNEDE MELODI

Thaimassage. Tilbud 200,- God massage. Møllevej.5261xxxx   I Kongsted/Rønnede. Stedet har også været omtalt her på siden.

Har været der for et års tid siden .En ung pige der var mest interesseret i pengene.

Den sidste der er omtalt her bag ved P2 Møbler besøgte jeg i foråret. Hun annoncerer vist sporadisk i EB. I udestuen til et alm parcelhus.

Der var tale om almindelig massage. Skulle beholde underbukserne på. Hun fortalte at der var flere der spurgte til afslutning men det havde hun ikke.

Tror jeg gav 3 - 400 kr for en time.

Redigeret af Stor(S)lem

Skrevet
  • Author

Har været i Jernbanegade for et par år siden, en ok oplevelse men kan se de har fået nye piger så måske er det tid til et nyt besøg.

Var i Faxe/Rønnede for ikke så længe siden, ikke et sted jeg kommer igen og rigtigt at hun kun tænker på pengene

Ringede til den anden i går, syntes hun lyder kedelig så tror jeg springer over

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.