Gæst Skrevet 6. Oktober, 2014 (edited) Hejsa Kan man egentlig blive smittet men en kønssygdom eller andet, hvis man ligger nøgen på et beskidt( måske fra en tidlige kunde) håndklæde/lagen? Vh Kbh Redigeret 6. Oktober, 2014 af KbHfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2014 Man kan i hvert fald blive smittet af en liflig duft af "sur røv" på både den ene og anden måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 6. Oktober, 2014 Du kan få stafylokokker, ligesom på et hospital. Tvivler stærkt på, at du kan få en kønssygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2014 Lopper? Men tror da ikke en decideret kønssygdom.... -Det minder mig om en ekskæreste der prøvede og bilde mig ind han havde fået klamydia af at bruge et toilet, -er det røverhistorier du er ude efter? Dem har jeg masser af ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 6. Oktober, 2014 (edited) Du kan få stafylokokker, ligesom på et hospital. Tvivler stærkt på, at du kan få en kønssygdom.Dér må jeg korrigere dig Louie... Man kan i den grad redde sig en gang torpedohøns, ved at bruge det samme håndklæde som én, der er smittet... Har prøvet, og DET KLØR A H...... TIL..... Tror nok det hedder fladlus på landkrabbe sprog. Men om det så er en kønssygdom, ved jeg så ikke. :) Redigeret 6. Oktober, 2014 af Delphi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 6. Oktober, 2014 Lopper? Men tror da ikke en decideret kønssygdom.... -Det minder mig om en ekskæreste der prøvede og bilde mig ind han havde fået klamydia af at bruge et toilet, -er det røverhistorier du er ude efter? Dem har jeg masser af Molly, man kan da sagtens få klamydia på et toilet... Man skal bare være 2 derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 6. Oktober, 2014 Ok, jeg tænkte også, at fladlus måske var en mulighed. Har bare aldrig selv haft problemet inde på livet, og jeg ville ikke sidde og gætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2014 Herpes er en virus der kan smitte, hvis det er i udbrud og "væske" fra blærer er sivet ud, enten på et toilet bræt eller et håndklæde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 6. Oktober, 2014 Fnat smitter også via sengetøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2014 Miza sagde den 06 Okt 2014 - 8:28 PM: Fnat smitter også via sengetøj. JA, og det klør også..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 7. Oktober, 2014 Risikoen for overførsel af kønssygdom ved anvendelse af et beskidt håndklæde eller lagen er meget meget lille - i praksis lig nul. De fleste vil nok nok synes at det er ret så ulækkert, men der er ingen helbredsmæssige risici forbundet med den form for genbrug ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Oktober, 2014 (edited) man kan tage egne håndklæder med til bad eller bruge dem på sengen, det gør jeg nogle gange. Redigeret 7. Oktober, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 7. Oktober, 2014 Dér må jeg korrigere dig Louie... Man kan i den grad redde sig en gang torpedohøns, ved at bruge det samme håndklæde som én, der er smittet... Har prøvet, og DET KLØR A H...... TIL..... Tror nok det hedder fladlus på landkrabbe sprog. Men om det så er en kønssygdom, ved jeg så ikke. Fladlus er ikke en "kønssygdom" og i øvrigt stort set udryddet i vores del af verden på grund af moden med at fjerne pubeshår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 7. Oktober, 2014 Ellers kan man bage besøge steder hvor der er friske håndklæder på hylden i badeværelset og de bliver skiftet på sengen. Og det er tit sådan, at ligner det et bombet lokum uden for, er det også sådan inden for. Pite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 7. Oktober, 2014 Kan man egentlig blive smittet men en kønssygdom eller andet, hvis man ligger nøgen på et beskidt( måske fra en tidlige kunde) håndklæde/lagen? Muligvis kondylomer (HPV). Men der skal ikke være gået lang tid siden smittebæreren var der. Hvis det er fugtigt (yummi) er der størst risiko: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm "I sjældne tilfælde kan der dog hos både børn og voksne ses indirekte smitte for eksempel efter brug af et forurenet håndklæde." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg vil fastholde, at risikoen er meget meget lille - faktisk ikke-eksisterende - også for hpv. Jeg har ved en hurtig søgning ikke kunne finde et eneste eksempel på smitte ad denne vej i litteraturen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg