Hop til indhold
indokarami

Somkhid massage - Aarhus - igen igen

Recommended Posts

Søndagen bød på en ny tur til Somkhid - og denne gang blev jeg modtaget af Boo, som jeg er blevet betjent af en enkelt gang tidligere.

(synes jeg havde berettet om den gang, men kunne ikke lige finde indlægget...)

Sidste gang (et par måneder siden) blev det til (opsummeret): Massage, HJ, BJ (m. gummi) og røre hvor jeg ville (hende u. tøj)

Denne gang satte hun sig i en sofa, mens jeg klædte mig af og spurgte om jeg ville prøve 2 piger.

Jeg spurgte til hvad hun kunne tilbyde. Men da det kun var massage + HJ + røre bryster, synes jeg hendes foreslåede 1,2k var lige i overkanten.

Hun virkede dog som om hun var til at handle med, men jeg tænkte det kunne blive næste gang..

Vi snakkede lidt om hvad hun så ellers kunne tilbyde (hvor hun bl.a. sagde "ingen bum-bum" - men ved ikke om hun kan overtales til det alligevel).

Og så ville hun have mig ind i et andet rum. Der blev jeg henvist til et par madrasser på gulvet og hun gik igang med massagen.

Hun spørger lidt efter, om jeg også vil have BJ (med condom) - for samme pris - og det ville da være ok med mig  :-P

Så vil hun gerne have pengene og så hente gummiet. Kommer tilbage og fortæller, at de desværre ikke har noget gummi, så det måtte blive næste gang.

Well, pyt, vi havde jo aftalt en pris inden, så det gik nok. Og vi havde aftalt b2b og HJ foruden massagen.

Hun klæder sig så af - og da hun tager trusserne af, tørrer hun lige skridtet med et par stykker køkkenrulle med ordene "vasker mig lige".

Havde overvejet at tilbyde hende oralt, men lysten til det røg der...

B2B delen var meget behagelig og hun gjorde meget ud af at gnubbe brysterne mod kalorius. Og hun trak sig heller ikke væk, da jeg kom, så de blev godt smurt ind...

Massage delen var ikke noget særligt i går. Tror det var meget påvirket af, at det var nede på gulvet (madrasserne) i stedet for på en briks. Næste gang bliver det briksen, der bliver valgt...

Hun spurgte senere, om "den" var klar til en omgang mere. Men der var jeg egentlig "mæt", så det blev blot til lidt mere massage.

Alt i alt virkede det som om hun havde travlt, men alligevel spurgte hun "mere?" et par gange, så... well, lidt ekstra indlevelse ville have været ok  :-P

Vil skyde hende til at være 30-35 år. Har et par ok bryster og er glat for neden... Hendes krop er ikke trimmet, men hun er rar nok  :cool:

"Sjov" bonusinfo.....

Hun nævnte, at hun sparede sammen til siliconebryster - og skulle bruge 35k på at få et par kæmpe kasser...

Der ankom en anden kunde, mens hun var ude for at se efter gummi. Hørte ham sige til hende "hende her passer på mig i dag, er det ok?" og "vil hun det samme, som du vil?". (formentlig en stamkunde...)

Massagen:   4/10

Ekstra:         6/10

Pigen:          6/10

Overall, ikke min bedste oplevelse derinde, men jeg tager derind igen. Om ikke andet, så for at prøve 2 piger og se hvor meget man kan få med dem  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke det helt vilde hva?

Tak for din andmeldelse alligevel :-P . Jeg har været derude nogle gange og er aldrig endt på gulvet på en madras. Det er også turnoff for mig på et thaimassage. Madras på gulvet på bordel kan gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...