Hop til indhold
Guest Mutha

Barer som "Thai Corner" i KBH?

Recommended Posts

Guest Mutha

Hej alle.

 

 

Har prøvet at være forbi baren under Thai Corner restaurenten i Istedgade, i den tro, at det var en alm bar - var (positivt) overasket over, at det er "lettere at score", der end på andre barer i KB ;-D

 

 

Nu melder spørgsmålet sig så - er der andre lign barer i KBH, hvor der også er "let tilgængelige damer"? - uanset, hvad pigernes nationalitet er - går ud fra, at man ikke finder danske piger sådan et sted :-D

 

 

 

Mutha

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Hej Mutha, går udfra det ikke er gratis og "score" før nævnte damer?

 

Nej :-D - det var derfor jeg brugte " " :-D - men jeg kan godt lige ideen med, at man kan se et bred udvalg an, før man vælger - ligesom klubberne i udlandet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Wellhung

Andet ville også være for godt til at være sandt. Foregår forretningen på Thai Corner eller går man med sit nye bekendtskab?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad er prislejet på Thai-Corner  - og er det, som navnet antyder, kun Thaier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Club 18 fungerer vel i princippet på samme måde. Jeg har aldrig været på Thai Corner, men det lyder da sådan.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

Det är 90% thai och 70% ladyboys men det är alltid bra party stämning fre-lör.

he he da jeg var der ville jeg nok sige 90 % ladyboy og 10 procent thai... men kan vel variere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prislejet er meget forskelligt alt efter antal og kvaliteten af "pigerne" samt antallet af kunder den pågældende dag. Der er god rum til forhandling hvis der er mange piger ifht kunder samt senere om natten og slutningen af måneden.

Har betalt mellem 1500 ( for en hårdtpumpet PS lookalike i en times tid no holes barred) og ned til et gratis BJ i en baggård af et møgliderligt knap så kønt eksemplar, efter hun fandt ud af at jeg ikke agtede at betale for sex den aften.

Man skal dog gøre sig flg klart:

1) 99,9% er ladyboys, langt de fleste post-op, og alt mellem pivfrækt og feminint til de knap så heldige der ingen tvivl efterlader ifm tidligere køn.

2) Det er på ingen måde diskret, man bliver fuldt fra baren direkte til thai bordellet på Gasværksvej.

Men konceptet er klart federe end club 18 som virker som en gangster bule. Der er gang i den og bliver festet i vildskab, stemningen er god og utvungen, sidst men ikke mindst så bliver man ikke påtvunget dyre drinks a la stripclubberne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...