Hop til indhold
Gæst

Hotamanda - Hammel

Recommended Posts

Gæst

Jeg var en tur forbi Amanda her sidste dag. Det var faktisk en ganske udemærket oplevelse.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=6307

 

Jeg har ikke lige tid til at skrive en længere anmeldelse, men pigen svarer nogenlunde overens med billedet (om end det er taget fra en noget heldig vinkel, lyset falder helt perfekt og det nok er 5-10 kg. siden det er taget). Huset ligger meget diskret ude midt på Lars Tyndskids mark - i bogstaveligste forstand. Man kommer godt nok et stykke væk fra alt hvad der ligner civilisation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tvivler på det er hende her du har mødt "søde":

 

2.jpg

 

Men så langt ude på landet ligger stedet nu ikke, hvis du kører ind fra Rute 26/Viborgvej.

 

Se evt. min anmeldelse af stedet her:

 

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=forums&module=forums&section=findpost&pid=128821

 

Well, jeg omformulerer. Kvinden jeg mødte derude ligner kvinden på billedet - med forbehold for de ting jeg skrev tidligere.

 

Jeg kørte netop ind fra Rute 26. Jeg synes godt nok at jeg var kommet på landet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, jeg omformulerer. Kvinden jeg mødte derude ligner kvinden på billedet - med forbehold for de ting jeg skrev tidligere.

 

Jeg kørte netop ind fra Rute 26. Jeg synes godt nok at jeg var kommet på landet!

 

Jeg synes ikke vejforløbet er så kompliceret, men grusvejen kan synes lang - men det er mere fordi man ikke kører så hurtigt og første gang skal man jo også holde øje med husnumrene, men stedet er da rimelig nemt at finde. Man kan også køre ind fra Vadstedvej, hvis man ikke foretrækker pigerne på Vadstedvej 233 istedet  :wink:

 

Begge steder trængte bare, da jeg var der, til at blive sat "lidt" i stand.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...