Hop til indhold
impega

Heidi trans - 15 min. fra Kolding - hvad skete der lørdag

Recommended Posts

Hej.

 

ER der nogen herinde der ved hvad der er sket med Heidi. Besøgte hende torsdag, og lørdag eftermiddag blev er på hendes hjemmeside skrevet at hun holdt fri resten af dagen, herefter blev hjemmesiden gradvis lukket ned for nu søndag at helt lukket ned, ligesom Heidi er forsvundet fra andre hjemmesider hvor hun normalt annoncerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

ER der nogen herinde der ved hvad der er sket med Heidi. Besøgte hende torsdag, og lørdag eftermiddag blev er på hendes hjemmeside skrevet at hun holdt fri resten af dagen, herefter blev hjemmesiden gradvis lukket ned for nu søndag at helt lukket ned, ligesom Heidi er forsvundet fra andre hjemmesider hvor hun normalt annoncerede.

 

 

Ellers kan du skrive her

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/16593-heidi-flot-pige/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja, det er ret foruroligende.

Har egentlig en aftale med hende i næste uge, men nu...

Håber det "blot" er en krise - og at hun snart er ovenpå igen.

Noget af det sidste hun skrev var "I Did It My Way", hvorefter hun bad om ikke at blive kontaktet på tlf. eller mail.

Det er ellers noget af et univers hun har fået opbygget - håber ikke det hele går til spilde.

Vh

KB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja, det er ret foruroligende.

Har egentlig en aftale med hende i næste uge, men nu...

Håber det "blot" er en krise - og at hun snart er ovenpå igen.

Noget af det sidste hun skrev var "I Did It My Way", hvorefter hun bad om ikke at blive kontaktet på tlf. eller mail.

Det er ellers noget af et univers hun har fået opbygget - håber ikke det hele går til spilde.

Vh

KB

Hej. Hvordan gik din aftale - blev den til noget?

 

ER der ellers nogen der ved hvad der er sket - om hun er stoppet for altid   :( hvil.ket jeg ikke håber. Har haft nogle skønne oplevelser ned Heidi - Flot Pige

VH

impega

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Hvordan gik din aftale - blev den til noget?

 

ER der ellers nogen der ved hvad der er sket - om hun er stoppet for altid   :( hvil.ket jeg ikke håber. Har haft nogle skønne oplevelser ned Heidi - Flot Pige

VH

impega

Hej

 

Nej desværre kom jeg ikke i kontakt med hende. Hun svarede aldrig tilbage.

Jeg håber også, at der er nogen der kan fortælle noget om, hvordan det står til.

 

mvh

kbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sikkert blevet behandlet dårligt af nogen som hun troede var hendes faste rammer. Men kun et gæt. Synd for hende fordi hun fortjener så meget mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

skal vi ikke lige dæmpe gætterierne, fra at stoppe muligvis lidt brat og til dels teatralsk, til bud på hiv eller mishandling der er dog noget af et spring. oftest er der naturlige og logiske forklaringer, som sikkert er kedelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej herinde ja nu kigge i nok er Heidi flot pige måtte stoppe lidt hurtig var en grund men kan ikke kom ind på den på i tyskland nu og kommer måske hjem engang imellem har ladet min veninde overtaget alt håber i var glade for den tid i fik med mig 

 

Heidi blev meget stor og det var ikke alle der ´var helt med på det så måtte gå under jorden tro der er ro nu så jeg kan få et liv igen 

men var en skøn tid jeg fik med alle de skønne gæster men man ved jo aldrig med griner ej vil takke jer alle og ja

 

I did it my way

 

stor knus fra mig hilsen Heidi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber alt kommer til at gå godt for dig igen. Ingen hemmelighed i at der er mange der savner dig og din måde at være på - du har altid haft overskud til at høre på vores problemer store som små - tusind tak for det.

 

Håber vores veje krydses tilfældig - held og lykke fremover. Min verden er ikke den samme uden dig.

 

Knus og Kys

Ulla

Redigeret af impega

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv at skriv til mit nr og du for et andet nr du skal kontakt míg på bare sms du kender mig så for du svar på meget og ja ved godt jeg er savnet men har mange piger der støtter mig i min tid nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...