Hop til indhold
White

Tamarind Frederiksberg

Recommended Posts

Hej

Er der nogen som har erfaring med den Ladyboy, som er ved Tamarind på Danasvej, hvordan ser hun ud, hvad tilbyder hun osv. Er det hende på nogle af billederne fra deres side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej White,

 

Hun er sød og giver en massage over middel (hun kan faktisk give en B2B som er hård og god massage). På Tamarind er der vist altid mulighed for et HJ, og hvis der er kemi tror jeg der er mulighed for mere.

 

Hun er på to billeder på hjemmesiden under galleri - billede 4 (første række længst højre) i en form for fancy dragt, og i baggrunden på billede 5 (anden række længst venstre)

 

/Mikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej White,

 

Hun er sød og giver en massage over middel (hun kan faktisk give en B2B som er hård og god massage). På Tamarind er der vist altid mulighed for et HJ, og hvis der er kemi tror jeg der er mulighed for mere.

 

Hun er på to billeder på hjemmesiden under galleri - billede 4 (første række længst højre) i en form for fancy dragt, og i baggrunden på billede 5 (anden række længst venstre)

 

/Mikker

 

Hej Mikker hon som först på bild fem känner du till henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Shnygge,

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hun har været der alle de gange jeg har på stedet. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Shnygge,

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hun har været der alle de gange jeg har på stedet. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder :sad:

 

Okej tack /Mikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle gerne have lidt hjælp til at finde deres hjemmeside, har ledt på google uden resultat - det eneste der dukker op er en nelso-side med billede af deres vindue!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle gerne have lidt hjælp til at finde deres hjemmeside, har ledt på google uden resultat - det eneste der dukker op er en nelso-side med billede af deres vindue!

 

Deres hjemmeside er nede. De har formentlig glemt at betale for domænet.

 

Du kunne jo prøve at ringe til dem på tlf. 33 31 80 70 (jvf. Thailisten Øst).

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...