Hop til indhold

Tamarind Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen som har erfaring med den Ladyboy, som er ved Tamarind på Danasvej, hvordan ser hun ud, hvad tilbyder hun osv. Er det hende på nogle af billederne fra deres side.

Skrevet

Hej White,

Hun er sød og giver en massage over middel (hun kan faktisk give en B2B som er hård og god massage). På Tamarind er der vist altid mulighed for et HJ, og hvis der er kemi tror jeg der er mulighed for mere.

Hun er på to billeder på hjemmesiden under galleri - billede 4 (første række længst højre) i en form for fancy dragt, og i baggrunden på billede 5 (anden række længst venstre)

/Mikker

Skrevet

Hej White,

Hun er sød og giver en massage over middel (hun kan faktisk give en B2B som er hård og god massage). På Tamarind er der vist altid mulighed for et HJ, og hvis der er kemi tror jeg der er mulighed for mere.

Hun er på to billeder på hjemmesiden under galleri - billede 4 (første række længst højre) i en form for fancy dragt, og i baggrunden på billede 5 (anden række længst venstre)

/Mikker

Hej Mikker hon som först på bild fem känner du till henne?

Skrevet

Hej Shnygge,

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hun har været der alle de gange jeg har på stedet. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder :-(

Skrevet

Hej Shnygge,

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hun har været der alle de gange jeg har på stedet. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder :sad:

Okej tack /Mikker

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Hun hedder Nancy. Og hun gør det godt.

Hej dogging Nancy är det lady boy ?

Skrevet

Skulle gerne have lidt hjælp til at finde deres hjemmeside, har ledt på google uden resultat - det eneste der dukker op er en nelso-side med billede af deres vindue!

Skrevet

Hej dogging Nancy är det lady boy ?

Ja - hun er ladyboy. Tror hun er taget til Thailand lige nu. ved ikke om der er enden anden.

Skrevet

Skulle gerne have lidt hjælp til at finde deres hjemmeside, har ledt på google uden resultat - det eneste der dukker op er en nelso-side med billede af deres vindue!

Deres hjemmeside er nede. De har formentlig glemt at betale for domænet.

Du kunne jo prøve at ringe til dem på tlf. 33 31 80 70 (jvf. Thailisten Øst).

Redigeret af juipui

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.