Hop til indhold
Nille

Lidt indsigt i det kæmpe Pascha bordel

Recommended Posts

Jeg faldt over denne video og vil dele den med jer.

Det skal sige jeg har besøgt stedet for år tilbage og det var ikke min kop te, stedet er for turister og der er lang mellem god service. Men det var sjov nok at se stedet. Der er så mange andre gode klubber som trækker mere :D

I videoen får vi en smule indsigt i pigernes liv, det er et arbejde og et nødvendig "onde" for at tjene penge.

Klubberne giver pigerne faste rammer at arbejde i så de ikke skal tænke på de logistiske. Men det lyder til at pigerne arbejder i mange timer og får besøg af mange mænd. Det virker lidt som en fuck-fabrik, det  var også mit indtryk da jeg var der, derfor er servicen ikke i top som på FKK klubberne hvor pigerne arbejder mindre og yder bedre service.

 

Trans-etage :P

http://www.pascha.de/koeln/7-etage-trans/anwesende-t-girls/

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=IPCyaGc-0os

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende video.

 

Jeg har været i Pascha en gang for mange år siden. Jeg var ikke specielt imponeret.Heller ikke i forhold til andre steder.
Det er at sammenligne med Laufhaus og gaderne med vinduer.

1-9. sal er tilsyneladende "laufhaus" konceptet og så en slags "club" på 10. sal Jeg nåede vist ikke helt derop.

Såvidt jeg husker var der også det specielle at det kostede 5 EUR at komme ind. PIgerne var på en eller måde alle ret uinteressante og meget ens, ingen der skilte sig ud ved at være buttede, modne eller andet.

Jeg kan bedre lide Laufhauserne i Kiel.

 

"Elevators is for staff only, clients have to walk all 11 floors" Ja trapper er der nok af. Det er anstrengende. Specielt når der er flere opgange som i Kiel. Og man skal helst gå turen to gange med mellemrum for at checke de piger de var optaget første gang. Mærkeligt at man ikke kan tage elevatoren ialtfald opad. Måske er det fordi de vil sortere 50+ fra fordi de ikke kommer hurtigt nok :)

 

basic service 50 EUR (I Kiel 30 EUR)

"I am workin 14 hours, I dont get out of here"

Jeg har desværre indtryk af at pigerne både bor og arbejder på de små værelser. Heldigvis er de vist tit hjemme på ferie.

 

Udsendelsen virker ikke helt up to date, er der nogen der har været der for nylig?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...