Hop til indhold
fanta

HVOR ER DU MANIKA???????????

Recommended Posts

Gæst

Hmm, -på optagelser med luksusfælden? Smiler.... Kan lige se det for mig, at der står en økonomirådgiver og gerne vil vide hvad alle de kontanthævninger blir brugt til, og at diverse-posten blir skiftet ud med en glædespige-post ;) Ejj, driller bare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige her! Ukrudt forgår ikke så let.

Jeg har travlt på arbejde, har ikke haft en fridag i to måneder.

Kan dog røbe, ved mit sidste besøg gled jeg i et badekar med tre piger, og brækkede en tå.

Men der skulle mere til at stoppe mig. Men den historie kommer måske en dag, hvis jeg får skrive lysten tilbage.

Og til dig frække Molly! luksusfælden rystede på hovedet, og klappede døren i for mig, jeg var umuligt at hjælpe. Så jeg snupper en spiller mere i min pk31/3 Kjærholm sofa, det er trods alt gratis.

Ps. Jeg har også travlt med noget dating halløj for tiden, men det er en helt anden historie.

Mvh. Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Æv altså, kan lige se det for mig..... -NEJ DU FÅR IKKE DIN FULDMAGT IGEN!  :P

Den historie er jeg sikker på der er mange der glæder sig til og høre, incl. mig, historier der involverer sexskader er altid gode historier :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Syntes Kysseglade Molly skal skifte navn til Frække Molly!

Er sikker på Manica kan tage lidt kærligt ment dril :) Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frække Molly, jeg er helt pjattet med drillerier, og god humor.

Der er ikke noget bedre end en dejlig kvinde med god humor.

Molly jeg tror vi må ses en dag, så må vi jo se hvem af os der er mest fræk! Du får kamp til stregen, og meget krøllede lagner.

Mvh. Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt og se du stadig i live MR manica og undskyld jeg skrev dit navn med k.

Håber vi snart hører om nogle af dine bedrifter de var sku meget underholdende.

Mvh. fanta

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu Manica være i fred :-), Han er ude på et andet eventyr og det fortjener han.

Vi, Manica og jeg skylder hinanden en fad......:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Fanta! Det er sku ok med en stavefejl i min verden, det var endda mig der skrev forkert fra starten, jeg skulle

have heddet Maniac, men i en lille brandert kom jeg til at hede Manica. Og det er jo det der viser vi tros alt kun er mennesker. Og jeg er selv den største tosse til at stave, især når jeg er træt, og det er jeg meget tit.

Om der kommer flere nye vanvittige beretninger fra min hånd, ved jeg ikke lige nu. Men jeg har en del, jeg aldrig har nået at skrive, og måske får jeg tid og lyst til det en dag. Kan røbe den ene var en meget smuk mørk pige, som var meget sød og utrolig gæstfri. Og efter vi havde krøllede lagnerne gevaldigt et par gange, og et dejligt fælles bad, drak vi os fulde sammen mens vi så en god film. Hun nød at jeg ville bruge lidt tid på at snakke med hende, men det er nok det vigtigste for mig. Det skal også siges, det var hendes siste vagt, og hun rejste hjem næste dag, så derfor har jeg aldrig skrevet om oplevelsen.

Men når man læser om forfærdelige oplevelser, andre har haft med mørke piger, har jeg nogle gange haft lyst til at skrive om den. Man kan jo være heldig, og jeg håber også andre bliver det.

Jeg sad ellers lige og skrev med en fantastisk kvinder, der vil på ferie ved mig. Vi har skrevet i snart 2 måneder nu, og jeg er sku vanvittig med hende, så jeg håber det bedste for mig, og lille mand.

Hej Postmand! Du kan tro jeg er i gang med et eventyr, hun er så fantastisk at mine øjne er ved at trille ud. Og besvime fordi alt mit blod er i det forkerte hoved, men det er en skavank jeg kan leve med.

Og mit tilbud om en fad, gælder stadig. Det kunne være hyggeligt, så håber vi ses en dag.

Mvh. Til jer alle fra Manica.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...