denlillebandit 13 Skrevet 4. Oktober, 2014 uha en skønhed alderen passer nok ikke helt hun er nok nærmere de 35 end 28 men piv fræk er hun og man kan virkelig mærke hun nyder det i fulde drag er der nogle som har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 4. Oktober, 2014 Bare til hjælp : http://www.svalereden.eu/UdvPige.aspx?PigeID=96 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13993 Skrevet 4. Oktober, 2014 (edited) De har vist opdateret deres hjemmeside - velkommen til hjemlig hygge måske Danmarks hyggeligste bordel? : http://www.svalereden.eu/Stedet.aspx Data, men ingen billede på Helene: http://www.svalereden.eu/UdvPige.aspx?PigeID=96 Prislisten er endda også blevet mere menneskelig med f.eks 45 min. til kun kr. 1200,- Glæder mig til at se deres julestue med frække nissepiger Redigeret 4. Oktober, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jada 37 Skrevet 12. Oktober, 2014 Sikke en måde at starte søndag på , kl.10.00 , besøg hos svalereden hos den lækre helene, som virkelig formår at få en i den syvende himmel , en rigtig lille godte og pisse fræk lady. så nu er jeg fløjet fra reden med et dejligt smil på. stedet skal også lige have en masse plusser , rent og virkelig indbydende til rå hygge. glæder mig til næste gang jeg skal forbi , og det vare ikke længe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kronhjort 1 Skrevet 8. Oktober, 2015 Sikke en måde at starte søndag på , kl.10.00 , besøg hos svalereden hos den lækre helene, som virkelig formår at få en i den syvende himmel , en rigtig lille godte og pisse fræk lady.så nu er jeg fløjet fra reden med et dejligt smil på.stedet skal også lige have en masse plusser , rent og virkelig indbydende til rå hygge.glæder mig til næste gang jeg skal forbi , og det vare ikke længe. Jeg har også besøgt Helene og hun kunne godt nok håndtere mit store udstyr så hende skal jeg besøge igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 8. Oktober, 2015 Det er så synd at der ikke er flere billeder af de skønne kvinder i Svalereden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zentec 7 Skrevet 1. Februar, 2016 Jeg har besøgt hende jævnligt. Igennem 10 år. Hun er min favorit, sød smuk og fræk. Og sexen bliver bare beder hver gang. Hun var på haderuppigerne før hun kom til svalereden.eu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 2. Februar, 2016 Når man ringer til de to tlf.nr. som står på deres hjemmeside, får man fat i deres bånd-svare. Er det fordi der er optaget, eller er det kun "knock on the frontdoor" princippet de køre med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 2. Februar, 2016 Du kan ikke ringe til dem, normalt kører man bare dertil. Og går fra parkering pladsen, forbi huset til den sidste dør. Der venter du i venterummet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 2. Februar, 2016 ok. Tak for det bassemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg