Hop til indhold
siddharta

Anmeldelser....

Recommended Posts

I tråden 

SMUK ENLIG MOR. WAUW siger jeg bare!!

Skriver Equilibrium som den første kommentar:

"Det er ved at tage overhånd med antal strenge om SEM. Brug en af de ganske mange der er i forvejen.

Vi forstår godt at I føler trang til at SEM skal se hvor glade I er for besøget, for det er jo det det dybest set handler om, men det fylder ALT for meget pt"

Hvordan skal den kommentar forståes?

Er der et maksimum på antal anmeldelser af een pige?

 

Er det moderationens opfattelse, at alle anmeldelser er for at vise pigen ens tilfredshed og ikke har noget oplysende formål? Hvis ja, hvorfor så anmeldelser overhovedet?

 

Er det uskrevne regler dikteret af moderationens smag, der her kommer til udtryk? Og i så fald hvilke straffe er der, hvis moderationens kvalmegrænse nås?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siddharta,

Der skal jo være plads til lidt diversitet :)

Hvis det skulle være i oplysningens formål, er der vel ikke den store grund til at skrive en anmeldelse, når den i indhold er stort set enslydende med de utallige andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siddharta,

Der skal jo være plads til lidt diversitet :)

Hvis det skulle være i oplysningens formål, er der vel ikke den store grund til at skrive en anmeldelse, når den i indhold er stort set enslydende med de utallige andre.

 

Den køber jeg ikke sådan lige.

 

Selvom 50 mænd skriver om den samme pige, er det næppe "stort set enslydene anmeldelser", der kommer ud af det. Hver oplevelse er subjektiv og unik. Lige så anmelderens evne til at videregive den.

 

I oplysningens formål? Hvem siger egentlig - med mindre der er en EG-regel, jeg har overset - at skriverierne absolut skal være i oplysningsøjemed?

Jeg har da skrevet anmeldelser, hvor jeg først og fremmest ønskede videregive en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den køber jeg ikke sådan lige.

Selvom 50 mænd skriver om den samme pige, er det næppe "stort set enslydene anmeldelser", der kommer ud af det. Hver oplevelse er subjektiv og unik. Lige så anmelderens evne til at videregive den.

I oplysningens formål? Hvem siger egentlig - med mindre der er en EG-regel, jeg har overset - at skriverierne absolut skal være i oplysningsøjemed?

Jeg har da skrevet anmeldelser, hvor jeg først og fremmest ønskede videregive en oplevelse.

Men der er forskellige "anmeldelser" synes jeg.

Anmeldelsen hvor der vurderes om det var godt eller dårligt.

Så er der dem som mere er en fortælling om et besøg, uden ret mange detaljer.

Begge dele er fine.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Selvom 50 mænd skriver om den samme pige, er det næppe "stort set enslydene anmeldelser", der kommer ud af det.

 

I oplysningens formål? Hvem siger egentlig - med mindre der er en EG-regel, jeg har overset - at skriverierne absolut skal være i oplysningsøjemed?

Jeg har da skrevet anmeldelser, hvor jeg først og fremmest ønskede videregive en oplevelse.

 

 

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men jeg er da holdt op med at læse anmeldelserne af SEM,

fordi de er stort set enslydende, som jeg læser dem.

 

...oplysningens formål? Hvem siger egentlig - med mindre der er en EG-regel, jeg har overset - at skriverierne absolut skal være i oplysningsøjemed?..

 

 

Ingen. Det var et svar på siddharta's spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et supplerende spørgmål ved den streng.

Hvad er formålet med at lave flere anmeldelser, når der allerede findes nogle der så fint kan opdateres?

 

Det er da god service at opdatere en allerede eksisterende anmeldelse med en ny istedet for at lave en ekstra.

 

Jeg ved godt at der ikke er nogle regler der siger at man skal, men derfor kan man da godt hjælpe dem der næste gang skal søge efter anmeldelser.

 

Min tanke er:

Når man søger efter anmeldelser, gør det jo en pæn forskel om man får 30 hits som man så skal åbne og lukke end hvis man får 5.

 

Eller... har jeg ret i min antagelse, at det blot er fordi man ikke gider at åbne den seneste tidligere anmeldelse og opdatere denne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller... har jeg ret i min antagelse, at det blot er fordi man ikke gider at åbne den seneste tidligere anmeldelse og opdatere denne?

 

Både og, men der er også nogle anmeldere, der mener at deres anmeldelse er så enestående og god at den bør have en selvstændig tråd - og kan de så finde på en humoristisk, men oftest tåbelig overskrift mht. søgbarheden, så synes de de er så evig geniale.

 

Savner dog stadig en anmeldelse af "hende her" selvom hun evig og altid efterlyses  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg er ret ambivalent lige med dette :-)

Søg kysseglade Molly... Så ville det jo være åhh ihh så dejligt, hvis der kom en tråd frem, hvor dem som havde besøgt hende havde givet deres Subjektive vurdering af hende.

Idag ligger mange anmeldelse jo gemt i arkivet under "spændende" overskrifter, hvilket ligeså ikke er ideelt.

Men men men.... besøget er en unik ting, som mange gerne vil beskrive på en Unik måde. Det har jeg stor forståelse for, sådan har jeg selv det tit. Det er jo en oplevelse vi køber og oplevelser kan ofte give et stort indtryk ;-)

Den evige kamp! Skal vi tilbage til hvad anmeldelser er tænkt som. En subjektiv vurdering om pigen er et besøg værd eller hvor man kan slippe sine kreative evner løs. Ligesom jeg læser argumenterne nu er jeg mest tilhænger af det lette overblik og informative anmeldelser.... men ved næste gang jeg laver en anmeldelse, har jeg mest lyst til at gøre den personlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...