Hop til indhold
Ejlersen

Nanna. Den kvinde gør mig liderlig

Recommended Posts

Så er det vist mig igen til at fortælle om et besøg hos hende her http://www.trepkasgade-pigerne.dk/ 

 

ja det er vel den kedeligste hjemmeside der findes, men stedet i Trepkasgade er så afgjort værd at besøge.

Jeg ringede for at høre hvem der havde vagten, og det var Nanna der indtalt en telefonsvarebesked. Her snakkede hun om at god pik IKKE skulle gemmes væk bag et par bukser, og så var jeg solgt.

 

Jeg smuttede forbi og det var Nanna selv der åbnede døren. Hun er en super flot moden dame og jeg blev modtaget i lingeri, og med et stort varmt smil. Vi aftalte en pris og jeg lagde mig klar på sengen.

For helvede hun er fræk. Hun startede med at kæle for både kugler og pik med tungen med hendes legesyge mund. Hun kiggede mig dybt i øjnene og så kommer det bedste. For pokker hvor hun snakker frækt. Hun snakkede om min store tykke pik der bare skulle have en mundtrold og om hvordan hendes fisse blev mere og mere våd. Jeg skal ikke kunne sige om det var rent skuespil eller om hun rent faktisk blev liderlig, men det virkede for mig.

 

Jeg ville ikke komme alt for tidligt, så jeg bad hende smide sig på ryggen hvorefter jeg gik i gang med at slikke fisse. Hun var meget våd og virkede til at nyde det det var en super oplevelse. Godt med saft.

Efter at have slikket nogen tid vente jeg hende om igen og tog hende bagfra. Det var egentlig planen at jeg ville skyde den af ud over hendes bryster, det havde vi aftalt under agten, men det nåede jeg ganske enkelt ikke. Desværre

 

Nanna får Topkarakter herfra.  Ud over at være en rigtig pæn dame ja så er hun møgbeskidt i munden, og det kan jeg faktisk godt lide. Hun virker også som om hun nyder det og det er jo bare et plus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christian

Et ca. bud på en alder?

Og hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja det kunne meget vel være hende :-P

 

Jeg tror hun er et sted i starten af 40erne, men jeg vil så grumme nødig skyde på en kvindes alder, så jeg vil ikke hænges op på det.

 

Jeg smed en tudse så havde vi god tid, og det var alle pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nanna er en kendt pige i branchen og har været i branchen i mange år. Hun har altid haft et godt ry og jeg har selv engang haft fornøjelsen af at møde hende og hun er fræk og dejlig at være sammen med.

Men super flot vil jeg nu hånden på hjertet slet ikke sige hun er, men så har hun andre kvaliteter.

Hendes alder vil være medio 40erne efter mit bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mindede står i kø når nogen nævner Nanna. Jeg husker selv en del besøg for mange år siden må have været midt i 90'erne der var hun fast inventar i Sonnesgage 1.

Med hensyn til alder vil jeg skyde hende til midt i 40'erne ud fra hun var ældre end mig da jeg besøgte hende i Sonnesgade og jeg er først i 40'erne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...