Gæst Skrevet 4. Oktober, 2014 Jeg sender lige en forespørgsel ud Jeg har en veninde som er dansk thai, petit, smuk, stram, en god håndfuld bryster og smuk hud. Hun har en fantasi om at sælge sig selv. Sidde bundet, blindfoldet og bare blive kneppet hårdt af en fremmed mand mod betaling. Hun sutter fantastisk pik og elsker at blive kneppet hårdt og blive slikket. Er der nogen her som kunne være interesseret i det? Ideen er at du mødes med mig på gaden, pengene skifter hænder og du kommer med op hvor hun sidder bundet og blindfoldet. Du skal ikke sige noget, bare tage hende. Slikke, blow og kneppe hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrmystiic 64 Skrevet 4. Oktober, 2014 (edited) Hvor skulle det forgå hen af ? Rettelse Havde ikke sket den var smidt på sjælland min fejl Redigeret 4. Oktober, 2014 af mrmystiic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2014 Hvor skulle det forgå hen af ? Rettelse Havde ikke sket den var smidt på sjælland min fejl Hehe, Det er i København NV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 4. Oktober, 2014 Øv, det havde ellers været sjovt - oh well, der er ulemper ved at bo i faroff jylland ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 655 Skrevet 4. Oktober, 2014 Det her lyder som plat & svindel, eller "frivillig" tvang. Håber ik at der er nogen der vil deltage i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 4. Oktober, 2014 Strangeday har da ellers været på EG i et stykke tid, næsten lige så længe som mig, så jeg formoder at alt er i orden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 4. Oktober, 2014 Er du selv tilstede og kigger på? Eller i et værelse ved siden af? Eller...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 4. Oktober, 2014 Hej, kan du ikke skrive lidt om Vægt højde og alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 4. Oktober, 2014 Ja, det lyder kinky, og hvis hun er med på den, så er jeg også - du må gerne kontakte i PM hvis det stadig er aktuelt Strangeday Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 4. Oktober, 2014 Er det ikke for godt til at være sandt?? Jeg tvivler, når jeg ser sådanne henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
X-Bornholmer 3 Skrevet 4. Oktober, 2014 Jo det lyder for godt til at være sandt. Især det med pengene skal skifte hænder nede på gaden inden du har set pigen, hvis der overhovedet er en pige når du kommer op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 4. Oktober, 2014 får man ikke penge for at kneppe hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2014 Efter interessen at dømme kunne det se ud, som om trådstarter har fundet en niche Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 4. Oktober, 2014 Det er måske en niche, men det er ikke første gang jeg ser dette setup. Jeg deltog endda i et i 2012, hvor pigen havde bind for øjnene under hele seancen. Hun var dog ikke bundet op eller noget. Men meget submissive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Oktober, 2014 Brevsprække-blowjob var også en niche 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2014 Det er nu ikke plat eller svindel, det er en fantasi hun har om at blive kneppet af en fremmed fyr. Thats it. Som skrevet, så var det en forespørgsel, for at høre om der var interesse. Har fået rigtig mange henvendelser og svarer jer i morgen. Det er kun en gang det sker, så vi må se hvem der bliver den heldige. Billeder kan selvfølgelig fremsendes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 5. Oktober, 2014 Det er nu ikke plat eller svindel, det er en fantasi hun har om at blive kneppet af en fremmed fyr. Thats it. Som skrevet, så var det en forespørgsel, for at høre om der var interesse. Har fået rigtig mange henvendelser og svarer jer i morgen. Det er kun en gang det sker, så vi må se hvem der bliver den heldige. Billeder kan selvfølgelig fremsendes Lyder da interessant. Alt efter alder/billeder kunne jeg også være interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 198 Skrevet 5. Oktober, 2014 Det lyder spændende, den er jeg da med på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 5. Oktober, 2014 Kan du sige hvilket dag? Jeg er fresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige 104 Skrevet 5. Oktober, 2014 Glæder mig til at hører en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 5. Oktober, 2014 (edited) Jeg sender lige en forespørgsel ud Jeg har en veninde som er dansk thai, petit, smuk, stram, en god håndfuld bryster og smuk hud. Hun har en fantasi om at sælge sig selv. Sidde bundet, blindfoldet og bare blive kneppet hårdt af en fremmed mand mod betaling. Hun sutter fantastisk pik og elsker at blive kneppet hårdt og blive slikket. Er der nogen her som kunne være interesseret i det? Ideen er at du mødes med mig på gaden, pengene skifter hænder og du kommer med op hvor hun sidder bundet og blindfoldet. Du skal ikke sige noget, bare tage hende. Slikke, blow og kneppe hende håber at høre fra dig PM Redigeret 5. Oktober, 2014 af dykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Oktober, 2014 Nu kan jeg så ikke dy mig for at lege Djævlens advokat: Hvor megen interesse havde der mon været, hvis rollerne havde været byttet om? Altså, hvis der havde siddet en mand med bind for øjnene på en stol med en stor stivert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 5. Oktober, 2014 (edited) Nu kan jeg så ikke dy mig for at lege Djævlens advokat: Hvor megen interesse havde der mon været, hvis rollerne havde været byttet om? Altså, hvis der havde siddet en mand med bind for øjnene på en stol med en stor stivert? Det må afprøves Redigeret 5. Oktober, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Oktober, 2014 Det må afprøves Strålende! Men sidder der mon i Jylland en bundet mand, som du gerne vil gå løs på? :D :D :D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg