Hop til indhold
Gæst

Knep min veninde?

Recommended Posts

Gæst

Jeg sender lige en forespørgsel ud :)

Jeg har en veninde som er dansk thai, petit, smuk, stram, en god håndfuld bryster og smuk hud. Hun har en fantasi om at sælge sig selv. Sidde bundet, blindfoldet og bare blive kneppet hårdt af en fremmed mand mod betaling. Hun sutter fantastisk pik og elsker at blive kneppet hårdt og blive slikket. Er der nogen her som kunne være interesseret i det?

Ideen er at du mødes med mig på gaden, pengene skifter hænder og du kommer med op hvor hun sidder bundet og blindfoldet. Du skal ikke sige noget, bare tage hende. Slikke, blow og kneppe hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor skulle det forgå hen af ? :) Rettelse

Havde ikke sket den var smidt på sjælland min fejl :)

Hehe, Det er i København NV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, det lyder kinky, og hvis hun er med på den, så er jeg også - du må gerne kontakte i PM hvis det stadig er aktuelt Strangeday

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det lyder for godt til at være sandt. Især det med pengene skal skifte hænder nede på gaden inden du har set pigen, hvis der overhovedet er en pige når du kommer op ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter interessen at dømme kunne det se ud, som om trådstarter har fundet en niche ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske en niche, men det er ikke første gang jeg ser dette setup. Jeg deltog endda i et i 2012, hvor pigen havde bind for øjnene under hele seancen. Hun var dog ikke bundet op eller noget. Men meget submissive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nu ikke plat eller svindel, det er en fantasi hun har om at blive kneppet af en fremmed fyr. Thats it. Som skrevet, så var det en forespørgsel, for at høre om der var interesse. Har fået rigtig mange henvendelser og svarer jer i morgen. Det er kun en gang det sker, så vi må se hvem der bliver den heldige.

Billeder kan selvfølgelig fremsendes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nu ikke plat eller svindel, det er en fantasi hun har om at blive kneppet af en fremmed fyr. Thats it. Som skrevet, så var det en forespørgsel, for at høre om der var interesse. Har fået rigtig mange henvendelser og svarer jer i morgen. Det er kun en gang det sker, så vi må se hvem der bliver den heldige.

Billeder kan selvfølgelig fremsendes :)

Lyder da interessant. Alt efter alder/billeder kunne jeg også være interesseret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dykker

Jeg sender lige en forespørgsel ud :)

Jeg har en veninde som er dansk thai, petit, smuk, stram, en god håndfuld bryster og smuk hud. Hun har en fantasi om at sælge sig selv. Sidde bundet, blindfoldet og bare blive kneppet hårdt af en fremmed mand mod betaling. Hun sutter fantastisk pik og elsker at blive kneppet hårdt og blive slikket. Er der nogen her som kunne være interesseret i det?

Ideen er at du mødes med mig på gaden, pengene skifter hænder og du kommer med op hvor hun sidder bundet og blindfoldet. Du skal ikke sige noget, bare tage hende. Slikke, blow og kneppe hende :)

håber at høre fra dig PM

Redigeret af dykker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg så ikke dy mig for at lege Djævlens advokat:

Hvor megen interesse havde der mon været, hvis rollerne havde været byttet om? Altså, hvis der havde siddet en mand med bind for øjnene på en stol med en stor stivert?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg så ikke dy mig for at lege Djævlens advokat:

Hvor megen interesse havde der mon været, hvis rollerne havde været byttet om? Altså, hvis der havde siddet en mand med bind for øjnene på en stol med en stor stivert?

Det må afprøves   :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må afprøves   :wink:

Strålende!

Men sidder der mon i Jylland en bundet mand, som du gerne vil gå løs på? :D :D :D :D :D :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...