Hop til indhold
Gabel

Niels Ebbesensgade 8A TV

Recommended Posts

ADVARSEL......

 

Nu var jeg i Aalborg en tur, og hvorfor så ikke lige krydder turen med et hurtigt visit hos en pige.

 

Iphone frem, og en hurtig søgning på piger i Aalborg, førte mig til Lisa på Niels Ebbesensgade.

Ikke fordi jeg ikke kunne finde andre spændende piger i Aalborg, men nu skulle hun bare prøves.

Billederne er jo heller ikke de værste, selv om jeg godt ved at mange bruger fake billeder.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=6651

 

Jeg ringede lige kort, for at hører om hun havde lyst til besøg. På trods af klokken var omkring 15.00, så virkede det som om, hun lige var stået op. Men okay, hun har sikkert også meget natarbejde.  :P

 

Stedet var nemt at finde, men ligner virkeligt noget der er løgn. Man er ikke i tvivl om, at her er en massageklinik.

 

Da jeg kom ind blev jeg noget overrasket. Pigen på billederne var med 110 procent sikkerhed slet ikke hende. 

Men bekræfter jo bare min erfaring, at man ikke skal forvente for meget af deres billeder, men kun prøver at lokke kunder til. Og når man så er fanget i nettet, så håber de på man ligger penge på bordet. 

 

Kvinden var en XXL model, hvis man kan kalde hende model. For det var hun absolut ikke. Hun er meget sort, stor og tyk, men også med meget store bryster. 

Skulle jeg gå igen, eller prøve at presse prisen. Havde jo også lidt travlt, og kostede jo også hvert minut, at have bilen holdene ved betalings parkering. Jeg valgte at presse prisen. 

 

400 kr, og dansk i 15 min. Trykket skulle bare lige tages nu, ellers ville jeg skyde hul i tagpladerne når jeg kom hjem igen.

 

Jeg betalte, og hun gik i et andet rum. Jeg smed tøjet, og lagde mig klar på sengen. 

Hun kom ret hurtigt ind i værelset igen og smed tøjet. 

 

Hun spurgte om jeg var klar, og begyndte at give HJ. Da den efter lidt besvær, pga hendes "model krop" endelig blev stiv, satte hun gummi på. Hun lagde sig på ryggen, og spredte ben. 

 

Jeg viste ikke om jeg skulle grine eller græde. For ud af hendes fisse, sad der stumper af toilet papir. Ved sku ikke om der havde været en 30 sek før mit besøg, og hun hurtigt lige måtte tørrer sig. Men en ting var helt sikkert, min gode ven skulle ikke besøge den behåret mis. 

 

I løbet af 2 sek, blev min pik fra rimelig stiv, til noget mindre aktiv. Jeg sagde til hende, om hun ikke lige kunne gøre den lidt mere stiv, ved at give HJ igen. Kun i håb om, at jeg lige ville kunne komme. Skulle jo have noget for de 400 kr. Hun blev lidt mere sur, end hun var i forvejen, og gik i gang. Efter 5 min, hvor min gode ven bare ikke ville samarbejde med hende, og sikkert var ret sur på dens ejer, ville hun ikke mere. Og det var vist også godt nok, for havde vist også set og gjort nok på Niels Ebbesens gade. 

 

Beskrivelse af hende:

 

Alder mellem 30 og 40 år. 

Kg et sted mellem 80 og 90.

Bryster omkring 85 E

Kul sort krop.

Behåret og lugter af sved. 

Ligner en afdanket brugt kvinde, som er træt af livet. 

Kemi: Hun virker lidt sur fra man kommer til man går.

 

Jeg skulle jo nok i bakspejlet lys, have valgt at gå, frem for at presse prisen. 

 

Lejligheden er beskidt, Der ligger affald over alt og ting smidt i store bunker.

 

Tror risiko for fnat osv er stor der. 

 

Stedet vil jeg give 0 stjerner ud af 5.

Kvinden vil jeg også kun give 0 stjerner ud af 5.

 

Så hermed en advarsel til alle jer andre, og vil med sikkerhed, ALDRIG komme på den adresse igen.

 

Jeg udelukker ikke, at der måske er 2 piger på adressen, da jeg ikke spurgte. Men bare stedet i sig selv, er nok til at mine ben ikke skal sætte der igen.

 

Rigtig god weekend til jer alle. Og husk at del jeres oplevelser med os andre, samt at give en god beskrivelse af steder og pigerne.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige en tilføjelse. For kiggede lige på EB, og kunne se der også er en ved navn Lettie, som også holder til på Niels Ebbesensgade 8A.

 

I hendes annonce står der:

 

ÅLBORG SMUKKE SEXEDE

Lettie, store bryster. Døgnåbent. Niels Ebbesensgade 8A.

 

Det kan være hende jeg besøgte, de vil jeg ikke udelukke. 

De 2 annoncer har jo forskellige tlf nr.

 

Men men men......

 

Det var på adressen Niels Ebbesensgade 8A 1. tv jeg besøgte, det ligger helt fast. Og netop den adresse, står der jo i Lisa's annonce. 

 

Men hvis i alligevel skulle trosse min advarsel, så hører jeg gerne, hvis i har en anden oplevelse på den adresse. Ikke fordi jeg vil komme der igen, men er bare nysgerrig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...