Hop til indhold
Sydfynboen

SMUK ENLIG MOR. WAUW siger jeg bare!!

Recommended Posts

Vil gerne dele lidt af min oplevelse med SEM.

 

Det var en søndag i slutningen af april så vidt jeg husker. Jeg var spændt på den gode måde:)

 

Efter lidt søgen fandt jeg hendes lejlighed og bankede på.

 

Hold da op en smuk kvinde på bare fødder kun iført T-shirt og trusser der kom til syne da døren blev åbnet :)

 

Jeg lånte hurtigt toilettet, og vi gik derefter i soveværelset....

 

SEM er helt nede på jorden og det kan jeg rigtig godt lide...men tag ikke fejl...hun er en sand frækkert;)...kan blot nævne det BJ hun lagde ud med...

 

Jeg har en svaghed for sexede, velplejede kvindefødder, også her kunne jeg få min lyst styret :)

 

Tiden gik desværre alt for hurtigt, som det jo ofte går når man "hygger" sig ;) 

 

Siden har det desværre ikke været muligt for mig at få en ny aftale i stand med SEM (jeg håber stadig....?). Men om ikke andet vil jeg huske tilbage på denne

 

dag i april med den allerstørste glæde. :)

 

Tak endnu en gang SEM for en utrolig dejlig oplevelse :)

 

Knus fra Sydfynboen :)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære Sydfynboen,

 

Tusinde tak for dine søde ord. - Og jeg husker skam også dig, uagtet at det er længe siden. - Du var nemlig en af mine allerførste besøgende i denne spændende verden... ;)

 

Krammer fra SEM

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst et utal virkelig flotte anmeldelser af SEM - og ikke mindst efter at have set de fantastiske billeder på SEMS profil - får jeg en nærmest ubærlig trang til også at aflægge hende et besøg. Kære SEM, kan se at du p.t har lukket for tilgang af nye kunder - hvornår kan man mon få en chancen?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

SEM er fantastisk vi heldige at have hende blandt os !

Hun er ikke en glædespige i almen forstand hun er

den nabo man drømmer om, hun er i sandhed en fantastisk oplevelse.....

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sssssssssh........tys, tys........stille...........ikke rose så højt............alt det mest søde.........gemmer man jo for sig selv...........og spiser, når man er sulten!!!     :P

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...