Sydfynboen 8 Skrevet 3. Oktober, 2014 Vil gerne dele lidt af min oplevelse med SEM. Det var en søndag i slutningen af april så vidt jeg husker. Jeg var spændt på den gode måde:) Efter lidt søgen fandt jeg hendes lejlighed og bankede på. Hold da op en smuk kvinde på bare fødder kun iført T-shirt og trusser der kom til syne da døren blev åbnet Jeg lånte hurtigt toilettet, og vi gik derefter i soveværelset.... SEM er helt nede på jorden og det kan jeg rigtig godt lide...men tag ikke fejl...hun er en sand frækkert;)...kan blot nævne det BJ hun lagde ud med... Jeg har en svaghed for sexede, velplejede kvindefødder, også her kunne jeg få min lyst styret Tiden gik desværre alt for hurtigt, som det jo ofte går når man "hygger" sig Siden har det desværre ikke været muligt for mig at få en ny aftale i stand med SEM (jeg håber stadig....?). Men om ikke andet vil jeg huske tilbage på denne dag i april med den allerstørste glæde. Tak endnu en gang SEM for en utrolig dejlig oplevelse Knus fra Sydfynboen 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 4. Oktober, 2014 Kære Sydfynboen, Tusinde tak for dine søde ord. - Og jeg husker skam også dig, uagtet at det er længe siden. - Du var nemlig en af mine allerførste besøgende i denne spændende verden... Krammer fra SEM 3 Del dette indlæg Link til indlæg
RizRaz 2 Skrevet 6. Oktober, 2014 Efter at have læst et utal virkelig flotte anmeldelser af SEM - og ikke mindst efter at have set de fantastiske billeder på SEMS profil - får jeg en nærmest ubærlig trang til også at aflægge hende et besøg. Kære SEM, kan se at du p.t har lukket for tilgang af nye kunder - hvornår kan man mon få en chancen? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 6. Oktober, 2014 SEM er fantastisk vi heldige at have hende blandt os ! Hun er ikke en glædespige i almen forstand hun er den nabo man drømmer om, hun er i sandhed en fantastisk oplevelse..... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
ThorR 19 Skrevet 6. Oktober, 2014 Sssssssssh........tys, tys........stille...........ikke rose så højt............alt det mest søde.........gemmer man jo for sig selv...........og spiser, når man er sulten!!! 4 Del dette indlæg Link til indlæg