Hop til indhold
Mr.Djurs

Dejlige Maii Love ved Randers

Recommended Posts

Jeg havde i dag en af de bedre oplevelser, da jeg var på besøg hos Maii love ved Randers.

Faktisk havde mødet været aftalt i nogle uger, hvor vi havde skrevet lidt sammen ind imellem, og vi begge følte at vi vistnok var rimeligt på bølgelængde, og det viste sig da også ret hurtigt at det var tilfældet da vi endelig mødtes :)

 

Da jeg ankom stod en supersød Maii i døren og tog imod med kys og kram, kun iklædt de fineste frække sager, som jo nok ikke ville gøre meget gavn på en kold vinterdag ;) ...... så var tonen ligesom lagt an. Og straks efter at jeg havde afleveret et par små ting jeg vidste hun sætter pris på, fik jeg lige et hurtigt bad, inden turen gik op ad trappen til hyggerummet på første sal..... selvfølgelig med Maii forrest op ad trappen, det var da en virkelig fin udsigt.

 

Der er ingen grund til at gå for meget i detaljer med hvad der foregik minut for minut, i den time besøget varede. Jeg vil hellere beskrive hvordan jeg oplevede Maii og forholdene der ude:   Maii er en helt almindelig pige som er rigtig let at komme ind på,frisk med et dejligt humør, hun er en flot pige som er bygget lige på den rigtige måde (synes jeg) ikke alt for tynd, men absolut heller ikke det modsatte,hun har den skønneste krop at se og føle på , hvad enten det er bagfra eller forfra, eller hvad stillinger der kan findes på. ;)

Maii har kun dette job som bijob, vistnok en enkelt dag om ugen, og noget af det jeg kan lide ved hende ,er at det virker ikke bare som cool business, men som noget hun gør fordi hun nyder det. Maii er en meget nærværende pige at være sammen med, hun giver lige tilpas udtryk for hvad hun selv synes er godt til at man får fornemmelsen af at man nyder HINANDEN, og at man ikke bare som gæst er kommet for at få taget trykket. Den dejligste blødeste kysse(og sutte)mund er den som Maii har, det var det første jeg hæftede mig ved..... og den bliver altså brugt flittigt, skulle jeg hilse og sige ;)

 

Huset ligger dejligt diskret ude på landet ca 10 km fra Randers, der er pænt og velholdt både ude omkring og indenfor, så man føler sig velkommen fra man kører ind på grunden. Der er mulighed for bad både før og efter hyggen, og et dejligt værelse på førstesalen til løjerne.

 

Hvis I besøger Maii, så respekter hende og vær god ved hende, det fortjener hun rigtig meget

 

Find Maii her på EG, jeg har ikke kendskab til andre steder hun annoncerer.

 

Til dig Maii Love : tusind tak for en skøn stund med dig, jeg håber og tror vi får lejlighed til at gentage ;)

 

Mr.Djurs

Redigeret af Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget godt kan der siges og læses Maii Love;-) MEN HUN SKAL OPLEVES:grin:

Tak for en piv dejlig stund Maii, sådan en mandag aften ved "ca 20 tiden":grin::wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

lyder dejligt er der nogen der har prøvet hendes pirings bondage og lidt dominerende lege ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...