Hop til indhold

Finanskrise/lækkerier

Featured Replies

Skrevet

Hejsa !!

Jeg tænker her i disse tider , stadig med fysisk/psykisk Finanskrise , at der måske er en eller nogen der mangler likvider til div.udskejelser , så er du ham , og har en slush ice maskine eller en mønttæller så giv lyd  :cool:  det kunne jeg godt bruge til en skarp pris i den lille privat  :-P

Skrevet
  • Author

Vi har en slush-ice maskine på arbejdet den bliver kun brugt i sommer mdr.

Hvor meget vil du give ?

Du kan og vil måske tage et billede af den, og sætte herpå ,vil da gøre det noget nemmere  :cool:

Skrevet

Hvad er det for en finanskrise, i bliver ved med at snakke om? US dollar er på vej over 6 kr. Happy times are here again! Hold fast i hat og solbriller.

Skrevet

Ja jeg sidder så og overvejer om "slushice maskine" er dæknavn for et eller andet kinky jeg ikke kender?

Skrevet

Ja jeg sidder så og overvejer om "slushice maskine" er dæknavn for et eller andet kinky jeg ikke kender?

Claire har vist en beskidt fantasi.

Og Nille

Vi har en slush-ice maskine på arbejdet den bliver kun brugt i sommer mdr.

Hvor meget vil du give ?

Rapser på jobbet.

Skrevet

Det skulle efter sigende være ekstra godt, at få suget pik af en pige med sodavand med brus i munden - så mon ikke slushice er bedre  :-P  Isterninger er ihvertfald rigtig godt  :D

Skrevet

Har du aldrig fået et Ice&Fire blowjob ? det er altså dejlig :D

Nej, den må du hellere forklare nærmere - men jeg har prøvet at "varme" organet op under den kolde bruser og så hoppe lige på  :D

Skrevet

Det skulle efter sigende være ekstra godt, at få suget pik af en pige med sodavand med brus i munden - så mon ikke slushice er bedre :-P Isterninger er ihvertfald rigtig godt :D

Jeg har prøvet BJ hvor pigen havde champagne i munden, det ligner vel sodavand med brus noget med hensyn til BJ fornemmelsen, det var faktisk ret godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.