Hop til indhold
nicey

Finanskrise/lækkerier

Recommended Posts

Hejsa !!

 

Jeg tænker her i disse tider , stadig med fysisk/psykisk Finanskrise , at der måske er en eller nogen der mangler likvider til div.udskejelser , så er du ham , og har en slush ice maskine eller en mønttæller så giv lyd  :cool:  det kunne jeg godt bruge til en skarp pris i den lille privat  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har en slush-ice maskine på arbejdet den bliver kun brugt i sommer mdr.

 

Hvor meget vil du give ?

 

Du kan og vil måske tage et billede af den, og sætte herpå ,vil da gøre det noget nemmere  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Ja jeg sidder så og overvejer om "slushice maskine" er dæknavn for et eller andet kinky jeg ikke kender?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg sidder så og overvejer om "slushice maskine" er dæknavn for et eller andet kinky jeg ikke kender?

Claire har vist en beskidt fantasi.

Og Nille

Vi har en slush-ice maskine på arbejdet den bliver kun brugt i sommer mdr.

 

Hvor meget vil du give ?

Rapser på jobbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg sidder så og overvejer om "slushice maskine" er dæknavn for et eller andet kinky jeg ikke kender?

 

Det skulle efter sigende være ekstra godt, at få suget pik af en pige med sodavand med brus i munden - så mon ikke slushice er bedre  :-P  Isterninger er ihvertfald rigtig godt  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du aldrig fået et Ice&Fire blowjob ? det er altså dejlig :D

 

Nej, den må du hellere forklare nærmere - men jeg har prøvet at "varme" organet op under den kolde bruser og så hoppe lige på  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle efter sigende være ekstra godt, at få suget pik af en pige med sodavand med brus i munden - så mon ikke slushice er bedre :-P Isterninger er ihvertfald rigtig godt :D

Jeg har prøvet BJ hvor pigen havde champagne i munden, det ligner vel sodavand med brus noget med hensyn til BJ fornemmelsen, det var faktisk ret godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...