Hop til indhold

Flot dansk pige 19 år

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Tak for hjælpen Riesenschwanz :-D

Skrevet

Tak for hjælpen Riesenschwanz :grin:

Der er to ret nye erfaringer omtalt her:

Det ser ikke specielt lokkende ud.

Skrevet

En eller anden har for nyligt spurgt til det video klip....

Der blev spurgt: nogen der kender / ved hvem det er.

Nu giver det mening :shock:

Skrevet

Ærgerligt at folk har haft dårlige oplevelser. Hun ser ellers sprød ud ;)

Nogle der ved om der er andre piger derude der er lige så slanke med lille røv osv? :)

Skrevet
  • Author

Tro jeg finder mig en anden en :-) hun har ihvertfald ikke fået ¨thumps up¨ :-D

Skrevet

Hejsa.

Jeg har haft fornøjelsen af hende for ganske nyligt.

Det korte råd lyder, bliv væk!.

Hendes krop er ultra spinkel og fissen da også stram. Hun har fået lavet nogle store sillicone patter som desværre, for mig, fuldstændig gør det uinteressant. 

Jeg kunne dog ikke holde mig væk og måtte prøve selvom plastik patter er turn off for mig.

Hun virker ikke synderlig begejstret for sex delen. Det var tydeligt at pengene var drivkraften. Da jeg var på toiletten inden akten lød det som om hun lige fik suget en ordenlig streg coke i snuden. Jeg så det som sagt ikke men det er nu underligt at hun slet ikke var "forkølet" resten af mit besøg. Stoffer er bare igen et mega turn off for mig.

Hun suttede ikke særlig godt pik, man måtte dårligt røre brysterne, slet ikke kys eller kram. Kort sagt. En total mangel på indlevelse fra hendes side.

Jeg er helt på det rene med unge piger nok ikke syntes mænd som er væsentlig ældre end hende er super sjove at blive kneppet af. Min opfattelse af en god glædespige er en som forstår at gøre mig til noget speciel og forstår at lege legen. Dvs at sælge illusionen om jeg er fantastisk at få pik af.Jeg skulle helst gå derfra med en dejlig fornemmelse i kroppen.

Hende her gik jeg var med total skuffelse og bitterhed over at ha brugt ganske mange penge.

Så mit råd. Hold jer væk. Ta en spiller i stedet :)

Skrevet

Det er ualmindelig dårlig stil at antyde at piger tager stoffer hvis ikke du har uigendrivelige beviser på at det skete.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg ved at hun har været på Vejlevej 147 i Horsens, den lige ved siden af Q8 tanken ret tit, hvor jeg selv har besøgt hende. (Hun er ringe)

Så måske advarselsen også skulle gælde det sted. Det er forøvrigt styret af folk med rygmærke. 

Redigeret af Mand34Horsens

• 5 weeks later...
Skrevet

Det er ualmindelig dårlig stil at antyde at piger tager stoffer hvis ikke du har uigendrivelige beviser på at det skete.

Det har du ret i, men nu kommer hun privat meget i techno/tramper miljøet, og hun får sin del til næsen, lad det bare være sagt med det samme. Hvis du snakker med hende i telefon, kan du tit opleve, at hun er på et eller andet, typisk hvis du ringer midt i hendes vagt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.