Hop til indhold
ciftci

Flot dansk pige 19 år

Recommended Posts

Tak for hjælpen Riesenschwanz :grin:

 

Der er to ret nye erfaringer omtalt her:

 

Det ser ikke specielt lokkende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at folk har haft dårlige oplevelser. Hun ser ellers sprød ud ;)

 

Nogle der ved om der er andre piger derude der er lige så slanke med lille røv osv? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Jeg har haft fornøjelsen af hende for ganske nyligt.

Det korte råd lyder, bliv væk!.

 

Hendes krop er ultra spinkel og fissen da også stram. Hun har fået lavet nogle store sillicone patter som desværre, for mig, fuldstændig gør det uinteressant. 

Jeg kunne dog ikke holde mig væk og måtte prøve selvom plastik patter er turn off for mig.

 

Hun virker ikke synderlig begejstret for sex delen. Det var tydeligt at pengene var drivkraften. Da jeg var på toiletten inden akten lød det som om hun lige fik suget en ordenlig streg coke i snuden. Jeg så det som sagt ikke men det er nu underligt at hun slet ikke var "forkølet" resten af mit besøg. Stoffer er bare igen et mega turn off for mig.

 

Hun suttede ikke særlig godt pik, man måtte dårligt røre brysterne, slet ikke kys eller kram. Kort sagt. En total mangel på indlevelse fra hendes side.

Jeg er helt på det rene med unge piger nok ikke syntes mænd som er væsentlig ældre end hende er super sjove at blive kneppet af. Min opfattelse af en god glædespige er en som forstår at gøre mig til noget speciel og forstår at lege legen. Dvs at sælge illusionen om jeg er fantastisk at få pik af.Jeg skulle helst gå derfra med en dejlig fornemmelse i kroppen.

 

Hende her gik jeg var med total skuffelse og bitterhed over at ha brugt ganske mange penge.

 

Så mit råd. Hold jer væk. Ta en spiller i stedet :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Det er ualmindelig dårlig stil at antyde at piger tager stoffer hvis ikke du har uigendrivelige beviser på at det skete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at hun har været på Vejlevej 147 i Horsens, den lige ved siden af Q8 tanken ret tit, hvor jeg selv har besøgt hende. (Hun er ringe)

Så måske advarselsen også skulle gælde det sted. Det er forøvrigt styret af folk med rygmærke. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ualmindelig dårlig stil at antyde at piger tager stoffer hvis ikke du har uigendrivelige beviser på at det skete.

 

Det har du ret i, men nu kommer hun privat meget i techno/tramper miljøet, og hun får sin del til næsen, lad det bare være sagt med det samme. Hvis du snakker med hende i telefon, kan du tit opleve, at hun er på et eller andet, typisk hvis du ringer midt i hendes vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...