Hop til indhold
Arne Diller

Butsaba Wellness, nu med hår på karamellen

Recommended Posts

Min sædvanlige faste venninde, meldte fra pga. sygdom.
Hmm, hvem skal man så bruge alle de rare penge på?

Det er jo længe siden jeg har været forbi Butsaba, så jeg ringer for at lodde stemningen.
Jeg er jo et kendt ansigt i butikken, og får oplyst at de har er en ny pige til mig.
Uhh ny pige, det er jo lige det vi vil have.
Hurtigt i bad, op på budcyklen og kursen mod Christianshavn.

Vel ankommet bliver jeg præsenteret for Pim, som er en sød voksen dame.
Hun er på forhånd blevet informeret om, hvad det er jeg plejer at gå efter (nemlig hele programmet) :cool:

Jeg smider tøjet og venter på den søde dame. Hun kommer ind, og spørger lidt til hvad jeg ønsker.
Fornemmer hurtigt at hun slet ikke er erfaren i dette game, men det har jo også sin charme.
Så jeg foreslår at hun smider tøjet, og hopper op på briksen. Så kan vi tage den derfra.

Først ryger overdelen, nydeligt nydeligt.
Så vender hun ryggen til og smider trusserne, og da hun vender sig åbenbares en aldeles nydelig dusk.
Da jeg sjældent ser thaier med hår på, må dette da også lige kommenteres.
Den stakkels pige misforstår og undskylder mange gange, inden det går op for hende, at jeg faktisk synes det er pænt.

Så hermed en forbrugeroplysning til dem der søger en "dusk"

Nå men her efter går det jo som planlagt, lidt massage, så B2B og så noget mere intimt. Vi når såmænd at komme hele paletten rundt.
Og hele tiden en meget nærværende, sød og serviceminded pige.

Der afsluttes med stående skud fra hoften, lige efter bogen.

Her efter tilbydes der bad, og den skønne går selvfølgeligt med ud i badet, og sørger for grundig afvaskning. Sikke en service.
På med tøjet, og tid til afregning.

Jeg nåede at bruge lidt mere end den planlagte time, men det var helt ok.
Hvad skal det koste spurgte jeg. 1.000,- sagde den søde dame. Det var fa´me billigt, så hun fik lidt ekstra.

Kommer jeg igen? Ja, jeg har jo kendt ejeren i alle årene, og det er samme stabile niveau hver gang.

Man skal dog være opmærksom på at det er voksne damer på stedet..

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at Butsaba stadig er et godt sted. Jeg har ikke været der et par år, ikke fordi de var dårlige, men pga en endnu bedre mulighed. Men altid søde voksne damer, alt inklusive til en fornuftig pris, og så kunne de massere nogenlunde, og de gik med i bad bagefter. Dejlige minder, måske skulle jeg alligevel besøge dem igen en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Butsaba for en måneds tid siden, havde ringet og bestilt Annie. Da jeg mødte op, var Annie der ikke. Men en ny pige spurgte "Why don't you try me instead?" Det var Pim, og hun er godt nok sød. Hun er slank og elegant (Butsaba kører jo ellers med de lidt mere firskårne modeller). Der er ganske rigtigt en særdeles velplejet dusk på hende. Og som hun kan massere! Hun kommer helt ned i knuderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse, lyder til at hun er super sød. Når man er færdig kan man jo altid gå en tur på volden og trække lidt frisk luft og kigge på ænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vender hun ryggen til og smider trusserne, og da hun vender sig åbenbares en aldeles nydelig dusk.

Da jeg sjældent ser thaier med hår på, må dette da også lige kommenteres.

Den stakkels pige misforstår og undskylder mange gange, inden det går op for hende, at jeg faktisk synes det er pænt.

Så hermed en forbrugeroplysning til dem der søger en "dusk"

 

 

Ja, en yderst sjældenhed - både hos thai'er og ligeledes "danske" GP'ere. Ville være skønt med lidt flere duske at vælge mellem  :grin:

 

Findes de også i yngre udgaver? - så hører jeg gerne

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...