Hop til indhold
pimpdaddyflex

En blanding af FKK of flatrate?

Recommended Posts

Jeg sidder og surfer lidt rundt i de forskellige tilbud i de tyske byer Berlin, Hamburg, Kiel, dem alle sammen, og må nok indrømme at jeg har lidt svært ved at vælge min destination og jeg er efterhånden blevet godt forvirret af alle de sexede hjemmesider på tysk.

Hvad jeg er på udkig efter er en flatrate klub hvor man betaler omkring de 100 € for sex, spise og drikke men hvor der er mulighed for at man betaler pigen lidt ekstra for yderligere service.

Jeg syntes jeg erindrer at der før er blevet skrevet om et sted hvor man kunne tilbyde pigerne en ekstra 20-40€ for anal eller fransk complet.

Så hvis der er nogen der har erfaring med sådan et sted, eller har hørt om det, må i hjertens gerne sende informationen i retning af dette indlæg.

- Rul tungt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op Pimp,

læs Tyskland-tråden, der er tonsvis af anmeldelser af FKK og Flatrate klubber !

 

Brug nu en weekend på at læse alle trådene så bliver du ekspert.

 

Hvis ikke du finder noget (utænkeligt) skal jeg nok give dig et tip.

 

God weekend.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

  

Hvad jeg er på udkig efter er en flatrate klub hvor man betaler omkring de 100 € for sex, spise og drikke men hvor der er mulighed for at man betaler pigen lidt ekstra for yderligere service.

Jeg syntes jeg erindrer at der før er blevet skrevet om et sted hvor man kunne tilbyde pigerne en ekstra 20-40€ for anal eller fransk complet.

 

 

Hvis du følger Nilles råd og finder en Flatrate der får god omtale herinde, så kan du vælge den. 20-40 Euro ekstra kommer du ret langt med på flatrate. 

Har erfaringer med Flatrate, men jeg er til FKK. Flatrate bliver for kort, skrabet og uinteressant for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes jeg erindrer at der før er blevet skrevet om et sted hvor man kunne tilbyde pigerne en ekstra 20-40€ for anal eller fransk complet.

 

Sidst jeg besøgte Fantasy Lounge, nærmest forlangte nogle af pigerne at jeg sprøjtede dem i munden - og det kostede ikke ekstra :P  - men græsk har jeg aldrig hørt om bliver praktiseret på den club - heldigvis - men ellers kan du vist bare gå til fordøren og evt. blive spændt lidt op, mens du bliver onduleret med en kæmpedildo :roll:   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Jeg har surfet rundt - her, der, overalt, under alt(!) - men forskellen i praksis mellem FR og FKK, det har jeg faktisk ikke fundet. Dvs; For den erfarne, hvorfor er er flest (tilsyneladende), der hellere vil FKK end FR?

Som novice kan jeg læse mangen anmeldelser. Gode anmeldelser. Men det fede ved eroguide, synes jeg, er den personlige vidensudveksling. Så til jer der mere er til FKK end FR; Hvorfor?

Og sjovere: Er der nogen der mere er til FR en FKK?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har surfet rundt - her, der, overalt, under alt(!) - men forskellen i praksis mellem FR og FKK, det har jeg faktisk ikke fundet. Dvs; For den erfarne, hvorfor er er flest (tilsyneladende), der hellere vil FKK end FR?

Som novice kan jeg læse mangen anmeldelser. Gode anmeldelser. Men det fede ved eroguide, synes jeg, er den personlige vidensudveksling. Så til jer der mere er til FKK end FR; Hvorfor?

Og sjovere: Er der nogen der mere er til FR en FKK?

 

Jeg mener, det har været diskuteret til hudløshed efterhånden i flere tråde og hvis du efter at have studeret dem, stadig ikke forstår forskellen, tror jeg du selv må ud og "stikke fingeren i jorden", for at kunne forstå det  :-P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har surfet rundt - her, der, overalt, under alt(!) - men forskellen i praksis mellem FR og FKK, det har jeg faktisk ikke fundet. Dvs; For den erfarne, hvorfor er er flest (tilsyneladende), der hellere vil FKK end FR?

Som novice kan jeg læse mangen anmeldelser. Gode anmeldelser. Men det fede ved eroguide, synes jeg, er den personlige vidensudveksling. Så til jer der mere er til FKK end FR; Hvorfor?

Og sjovere: Er der nogen der mere er til FR en FKK?

 

2 ord: Buffet mad vs gourmet mad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...