Gæst Skrevet 3. Oktober, 2014 Hey eg. Hvorfor kan vi ikke se hvor mange der har været inde og se på vores annonceringer? Den viser 0 ved alle stort set og jeg går da ud fra at når de bliver liket, at nogen har være inde og kigge... Rigtig god fredag til jer. Kram Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. Oktober, 2014 Det har jeg også ofte undret mig over men aldrig fået snøvlet mig sammen til at spørge om. Så godt spørgsmål line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Oktober, 2014 Jaa, godt spørgsmål Line....! -Det har også undret mig et stykke tid, og det hjælper ikke når man trykker opdater, -der går somregel mange timer eller et døgn, før man kan se visningerne.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shake 4 Skrevet 3. Oktober, 2014 Det er ikke kun på jeres annoncer, det er også ved nogle almindelige indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2014 Øøø prøver lige igen. Hvorfor står der 0 ved visninger i pigernes annoncer? Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 13. Oktober, 2014 Det samme sker ved alm. indlæg, som først får tilføjet antal visninger, efter at der er blevet svaret 1. gang Prøv evt. at lave et lille ekstra indlæg til jeres lyserøde annoncer og se om ikke det passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2014 Kan vi ikke, vi kan ikke gå ind mere og rette og tilføje... Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. Oktober, 2014 Haaaaalloooooo admin.... damen spurgte om noget..... nå... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 13. Oktober, 2014 Øøø prøver lige igen. Hvorfor står der 0 ved visninger i pigernes annoncer? Kh Line Sjovt nok er der kun angivet antal visninger ved annoncer, der er mere end ca. 1½ måned gamle - så lige hvad der udløser at tælleren opdateres er lidt svært at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2014 Haaaaalloooooo admin.... damen spurgte om noget..... nå... EG er Admins fritidsbeskæftigelse. I øjeblikket er Admin lidt fraværende i perioder og har travlt. Derfor skal I forvente at der kan være lange svartider i spørgsmål som kun Admin kan svare på som dette. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2014 Tak for svar smil. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. November, 2014 Nu kan man da godt se hvor mange visninger en annonce har. Er der ændret noget, eller skal en annonce likes, før antallet af visninger aktiveres? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg