Hop til indhold
Guest Professoren

Smilende Suisi

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej guys

 

Fik endelig taget mig sammen til at dreje fra på en af mine ture over Fyn - og lod GPS'en sende mig til Brylle og Suisi, efter at have bestilt min tid en halv time i forvejen - nice service.

 

Blev modtaget af en yngre, sød pige, som viste mig ind i massagerummet, og jeg fik hurtigt afklaret at der både var massage og en del ekstra. Aftalte (og betalte for) en gang massage med B2B til 900, klædte mig af og lagde mig til rette på briksen (som desværre manglede hullet til ansigtet).

 

Lidt efter kom der en anden, lidt mere voksen pige ind, som præsenterede sig som Suisi. Rigtig dejlig, smilende og veltalende pige. Hun tog alt tøjet af med det samme og gik i gang. Jeg vil ikke referere i detaljer, men for 900 fik jeg fin value for my money, både hvad angår massage og det ekstra. Og mon ikke Suisi også fik lidt ud af det...?  :-P

 

Og kronen på værket var at vi gik i bad sammen efter seancen, hvor Suisi vaskede hele min krop af! Rigtig dejligt.

 

Kommer jeg igen? Helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Professoren; du er heldig, hun er helt sikre glæd for dig. Jeg betaler altid 12.00 kr., men jeg går også altid glæde fra hende. Vi som bor i Odense er heldig, at vi har  Suisi som naboer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Wouw Sam! 12.00 kr!  :shock:

 

Du er nok forlængst headhunted til jobbet som indkøbschef ved Mærsk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ja, jeg ved hvad der skulle stå, men kunne ikke lade være med at spinde lidt på den...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Professoren, jeg blev rolig at læse sidste sætning. Men ellers drømmer jeg om et sådan job hos Mærsk. Men ellers vil rose din anmeldelser,  for du beskriver hende præcis som jeg også oplever hende. Hun virker glad og opmærksom på den anden under massage og efter følgende. Men jeg misunde dig, det må jeg indrømme.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

 Professoren, jeg blev rolig at læse sidste sætning. Men ellers drømmer jeg om et sådan job hos Mærsk. Men ellers vil rose din anmeldelser,  for du beskriver hende præcis som jeg også oplever hende. Hun virker glad og opmærksom på den anden under massage og efter følgende. Men jeg misunde dig, det må jeg indrømme.  

 

Bruger du google oversæt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja det jo lidt svært ud fra din beskrivelse af hende :::::: :)

 

Men du skulle da bare havde spurgt Suisi  eller Patty , eller pigen selv ;) .

 

Men det kunne være Risa Lille sød thai med langt hår , med bryste lidt større end alm for thai piger ,    sød pige .

 

VH

 

 

 

 

Hvem var mon den unge pige der åbnede døren? Giver hun også massage??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg syntes alle 3 er gode til massage men Risa virker ikke som om hun gerne vil røres ved i forhold til de 2 andre piger men intet negativt ved det altid dejligt og besøge dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge både Suisi og patty... begge 2 nogle søde piger kvinder. .. dog mener jeg at patty er den af dem som har den frækkeste massage... Jeg har endnu til gode at blive masseret af Risa, men hendes ydelser rækker vist hellere ikke længere end til hænderne og det har afholdt mig indtil nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge både Suisi og patty... begge 2 nogle søde piger kvinder. .. dog mener jeg at patty er den af dem som har den frækkeste massage... Jeg har endnu til gode at blive masseret af Risa, men hendes ydelser rækker vist hellere ikke længere end til hænderne og det har afholdt mig indtil nu.

 

Du kan også få hele pakken hos Risa  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm fik ellers udtrykkeligt at vide hun ikke ydet blowjob...

 

Det er også korrekt. Men der er andre dele af kroppen hun kan bruge udover hænder og mund  :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...