Hop til indhold

Recommended Posts

I kan finde Brenda på EB under Viborg/Holstebro

Jeg var der knap 1.5 time

smed 2500

Det var vist bare en af de gange, hvor jeg besøgte en klinik pg der car god kemi

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan finde Brenda på EB under Viborg/Holstebro

Jeg var der knap 1.5 time

smed 2500

Det var vist bare en af de gange, hvor jeg besøgte en klinik pg der car god kemi

Hvad fik du for de 2500kr ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan finde Brenda på EB under Viborg/Holstebro

Jeg var der knap 1.5 time

smed 2500

Det var vist bare en af de gange, hvor jeg besøgte en klinik pg der car god kemi

 

ok…. kald mig bare en cheap charlie …. men 2500 kr for 1,5 time ….. det er sabsusme lidt over betalt i min verden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor diskutere penge?? prisen lyder normal og hvis man får en god oplevelse med en luder, ja så er det vel pengene værd, fattigrøvene kan så sutte på et gammel stykke kød fra føtex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hvorvidt pigen er det værd, kommer jo an på om manden føler han har fået det ud af det, som han har betalt for.

 

Men hvordan kan så mange flejne over priserne? mange af pigerne på de forskellige klinikker og endda kendte piger herinde som Sara fra Viborg osv. tager da nemt 2200+ for 1½ time.

 

I øvrigt snyder vægten vist lidt med Brenda, men hun kan da hendes kram :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hvorvidt pigen er det værd, kommer jo an på om manden føler han har fået det ud af det, som han har betalt for.

 

Men hvordan kan så mange flejne over priserne? mange af pigerne på de forskellige klinikker og endda kendte piger herinde som Sara fra Viborg osv. tager da nemt 2200+ for 1½ time.

 

I øvrigt snyder vægten vist lidt med Brenda, men hun kan da hendes kram :)

 

 

helt sikkert ….det er da altid op til den enkelte…..

 

nu tror ikke det er flejne bare fordi man siger at 2500 kr er mange på penge for halvanden time i rushebanen….

 

men det er jo også op til den enkelte…..

 

og nej … service niveau og pris hænger ikke altid sammen …. heller ikke i denne branche !

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...