HappyHippo 4624 Skrevet 2. Oktober, 2014 hvor tilbydes der god massage ud over hos thai stederne ? har prøvet lidt 'japan' massage og hos daisyclub, men det var ikke rigtig sagen, så nu efterlyser jeg steder med god dyb massage og gerne med afslutning. har også været forbi Dayla, men det skal ligge på Sjælland og helst et link til stedet og pigerne må gerne være attraktive, men massagen er vigtigst pft HH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 3. Oktober, 2014 er den korrekt placeret eller skal den i et andet forum ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2014 Jeg efterlyser det samme som OP :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2014 har også været forbi Dayla, men det skal ligge på Sjælland og helst et link til stedet og pigerne må gerne være attraktive, men massagen er vigtigst Jow, men kunne du så ikke være lidt mere specifik angående "Sjælland"? Dalya opererer i Buddinge, og det er vel også Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 4. Oktober, 2014 Borende X sagde den 04 Okt 2014 - 09:12 AM: Jow, men kunne du så ikke være lidt mere specifik angående "Sjælland"? Dalya opererer i Buddinge, og det er vel også Sjælland? citat fra trådstart - men det skal ligge på Sjælland jeg troede lige du havde mig BX, men den gik ikke denne gang :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Oktober, 2014 (edited) citat fra trådstart - men det skal ligge på Sjælland jeg troede lige du havde mig BX, men den gik ikke denne gang :D Jow, men "Sjælland" går nu engang, stort set da, fra Odden til Præstø og fra Helsingør til Skælskør. Imellem disse yderpunkter ligger der immervæk et par tdr. land. Redigeret 4. Oktober, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 4. Oktober, 2014 Borende X sagde den 04 Okt 2014 - 5:49 PM: Jow, men "Sjælland" går nu engang, stort set da, fra Odden til Præstø og fra Helsingør til Skælskør. Imellem disse yderpunkter ligger der immervæk et par tdr. land. jow da - max 76,42 kilometer fra valby bakke, dog ej sverige jeg kører gerne længere for gode oplevelser, så længe vi ikke bruger betalingsveje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg