Hop til indhold
HappyHippo

massage af andre end thai piger

Recommended Posts

hvor tilbydes der god massage ud over hos thai stederne ?

har prøvet lidt 'japan' massage og hos daisyclub, men det var ikke rigtig sagen, så nu efterlyser jeg steder med god dyb massage og gerne med afslutning.

har også været forbi Dayla, men det skal ligge på Sjælland og helst et link til stedet og pigerne må gerne være attraktive, men massagen er vigtigst  :D

pft

HH

Del dette indlæg

Link til indlæg

har også været forbi Dayla, men det skal ligge på Sjælland og helst et link til stedet og pigerne må gerne være attraktive, men massagen er vigtigst  :D

Jow, men kunne du så ikke være lidt mere specifik angående "Sjælland"? Dalya opererer i Buddinge, og det er vel også Sjælland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X sagde den 04 Okt 2014 - 09:12 AM:

Jow, men kunne du så ikke være lidt mere specifik angående "Sjælland"? Dalya opererer i Buddinge, og det er vel også Sjælland?

citat fra trådstart - men det skal ligge på Sjælland

jeg troede lige du havde mig BX, men den gik ikke denne gang  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

citat fra trådstart - men det skal ligge på Sjælland

jeg troede lige du havde mig BX, men den gik ikke denne gang  :D :D

Jow, men "Sjælland" går nu engang, stort set da, fra Odden til Præstø og fra Helsingør til Skælskør. Imellem disse yderpunkter ligger der immervæk et par tdr. land.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X sagde den 04 Okt 2014 - 5:49 PM:

Jow, men "Sjælland" går nu engang, stort set da, fra Odden til Præstø og fra Helsingør til Skælskør. Imellem disse yderpunkter ligger der immervæk et par tdr. land.

jow da - max 76,42 kilometer fra valby bakke, dog ej sverige

jeg kører gerne længere for gode oplevelser, så længe vi ikke bruger betalingsveje 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...