Hop til indhold
Gæst

Nyt foto af SEM

Recommended Posts

Gæst

Et nyt foto af SEM, er lige hvad jeg har lyst til at bringe videre til alle her på EG. :D

 

Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det blev en gentagelse af de erfaringer jeg har fået, på de fototure jeg har været på, til smukke og storslåede steder.

 

Nogle scenerier er bare så storslåede, at det er umuligt at få ned på et fotografi,  …Der er kun én mulighed, nemlig at tage oplevelsen med sig i sit hjerte. :wub:

 

Det er næsten umuligt at beskrive et møde med SEM uden det bliver en gentagelse, af det der allerede er skrevet I andre anmeldelser.

 

Men jeg vil dog alligevel forsøge at beskrive min oplevelse af og med SEM.

 

Den varme og naturlighed som omgiver SEM, favner en, så det nærmest er som at komme hjem, at træde inden for døren.

 

En silkeblød stemme strømmer mig i møde, mellem læber der mest af alt minder mig om rosenblade. ”Kom med her ind” et blidt kys og et blik fra to øjne der er så dybe og varme, tindrende og frække, at jeg bliver tørstig,  . . tørstig efter at se mere, se dybere.

 

Et smilende ansigt, omkranset af et smukt fyldigt og langt hår, ….jeg vil lege med det, kildres af det, mærke det alle steder.

 

Vores samvær bliver intenst, Kys, blikke, pirring, ...vi udforsker hinanden, ...skiftes til at give og modtage, ....smage og blive smagt, .... indtil vi til sidst, er nået det punkt som dagen tillod. :grin:

 

SEM har en krop som er passet og plejet med kyndig hånd, og hun har intet imod at man undersøger den nærmere.

 

Hver en linje og hver en fold i hver en krog, er smuk, .. det er næsten overvældende.

 

Yndefuld og sexet, så afstemt og så fint dekoreret,

 … jeg bliver sulten …. Jeg vil bare spise mere, smage mere, ….selvom jeg egentlig er mæt. :grin:

 

 

Men det der gør samværet så specielt, er egentlig slet ikke al hendes skønhed, men at SEM er SEM.

 

SEM er et menneske der ønsker orden omkring sig og i sig. Hun har, ud fra sit hjerte, sørget for at komme på plads og blive helt afklaret med det hun gør, og arbejder med at forstå den hun er.

 

Derfor gør SEM også helhjertet det hun gør,

 

….og der er intet større i denne verden, end når mennesker af hele deres hjerte, går ind for det de gør.

 

  .......Så bliver det kærlighed, kunst, genialitet,

 

        ......specielt når hjertet er så stort som SEM’s.

 

Man kan ikke besøge SEM, uden at der bliver flyttet noget i en, ...uden at blive berørt i hjertet.

 

Tak fordi du er SEM

 

 

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig en gang, hvad hadler det om? REKLAME intet andet!

 

Hvis SEM har svigtende kunde tilgang, må det vel blive hendes egen sag, i stedet for at en "forblindet" person (Hankat) desperart forsøger og hjælpe SEM, som tilsyndeladene "lokker" sine kunder til at gøre reklame for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
asspassion sagde den 03 Okt 2014 - 09:02 AM:

Undskyld mig en gang, hvad hadler det om? REKLAME intet andet!

 

Hvis SEM har svigtende kunde tilgang, må det vel blive hendes egen sag, i stedet for at en "forblindet" person (Hankat) desperart forsøger og hjælpe SEM, som tilsyndeladene "lokker" sine kunder til at gøre reklame for hende.

 

Skal vi nu til den  EN GANG TIL....

 

Sig mig, er du blevet afvist af SEM, eller hvad foregår der  ????

 

Hvis der ikke kan komme andet end noget brunt og ildelugtende ud af din mund, synes jeg du burde lukke den.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

Et nyt foto af SEM, er lige hvad jeg har lyst til at bringe videre til alle her på EG. :D

 

Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det blev en gentagelse af de erfaringer jeg har fået, på de fototure jeg har været på, til smukke og storslåede steder.

 

Nogle scenerier er bare så storslåede, at det er umuligt at få ned på et fotografi,  …Der er kun én mulighed, nemlig at tage oplevelsen med sig i sit hjerte. :wub:

 

Det er næsten umuligt at beskrive et møde med SEM uden det bliver en gentagelse, af det der allerede er skrevet I andre anmeldelser.

 

Men jeg vil dog alligevel forsøge at beskrive min oplevelse af og med SEM.

 

Den varme og naturlighed som omgiver SEM, favner en, så det nærmest er som at komme hjem, at træde inden for døren.

 

En silkeblød stemme strømmer mig i møde, mellem læber der mest af alt minder mig om rosenblade. ”Kom med her ind” et blidt kys og et blik fra to øjne der er så dybe og varme, tindrende og frække, at jeg bliver tørstig,  . . tørstig efter at se mere, se dybere.

 

Et smilende ansigt, omkranset af et smukt fyldigt og langt hår, ….jeg vil lege med det, kildres af det, mærke det alle steder.

 

Vores samvær bliver intenst, Kys, blikke, pirring, ...vi udforsker hinanden, ...skiftes til at give og modtage, ....smage og blive smagt, .... indtil vi til sidst, er nået det punkt som dagen tillod. :grin:

 

SEM har en krop som er passet og plejet med kyndig hånd, og hun har intet imod at man undersøger den nærmere.

 

Hver en linje og hver en fold i hver en krog, er smuk, .. det er næsten overvældende.

 

Yndefuld og sexet, så afstemt og så fint dekoreret,

 … jeg bliver sulten …. Jeg vil bare spise mere, smage mere, ….selvom jeg egentlig er mæt. :grin:

 

 

Men det der gør samværet så specielt, er egentlig slet ikke al hendes skønhed, men at SEM er SEM.

 

SEM er et menneske der ønsker orden omkring sig og i sig. Hun har, ud fra sit hjerte, sørget for at komme på plads og blive helt afklaret med det hun gør, og arbejder med at forstå den hun er.

 

Derfor gør SEM også helhjertet det hun gør,

 

….og der er intet større i denne verden, end når mennesker af hele deres hjerte, går ind for det de gør.

 

  .......Så bliver det kærlighed, kunst, genialitet,

 

        ......specielt når hjertet er så stort som SEM’s.

 

Man kan ikke besøge SEM, uden at der bliver flyttet noget i en, ...uden at blive berørt i hjertet.

 

Tak fordi du er SEM

 

 

 

 

Godt (be)skrevet Hankat.

 

Jeg er ganske enig! :)

 

Spock

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Smukt Hankat. Sådan er SEM lige præcis. De, som ikke har oplevet det, vil aldrig kunne forstå det til fulde. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Undskyld mig en gang, hvad hadler det om? REKLAME intet andet!

 

Hvis SEM har svigtende kunde tilgang, må det vel blive hendes egen sag, i stedet for at en "forblindet" person (Hankat) desperart forsøger og hjælpe SEM, som tilsyndeladene "lokker" sine kunder til at gøre reklame for hende.

 

Det eneste fornuftige ord, du skriver ASS :evil:, er: "Undskyld", og derved burde du blive. Dixi!!

 

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi nu til den  EN GANG TIL....

 

Sig mig, er du blevet afvist af SEM, eller hvad foregår der  ????

 

Hvis der ikke kan komme andet end noget brunt og ildelugtende ud af din mund, synes jeg du burde lukke den.

 

Din fantasi fejler ikke noget, - dog har du problemer med at forstå at du sidder og laver reklame under "anmeldelser"! Dit indlæg høre til under http://www.eroguide.dk/forum/forum/49-annoncering/

 

Og hvem SEM er -  og om jeg kender hende holder jeg for mig selv :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Undskyld...men kan ikke lige se hvad det her kan bruges til, men

man må da håbe at i har styr på jeres følelser over for pigen...ellers

tag den over PM....og hvorfor skal der altid laves en ny tråd

omhandlende pigen, lav et indlæg i en eksisterende tråd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld...men kan ikke lige se hvad det her kan bruges til, men

man må da håbe at i har styr på jeres følelser over for pigen...ellers

tag den over PM....og hvorfor skal der altid laves en ny tråd

omhandlende pigen, lav et indlæg i en eksisterende tråd....

 

Kan ikke være mere enig :-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

Din fantasi fejler ikke noget, - dog har du problemer med at forstå at du sidder og laver reklame under "anmeldelser"! Dit indlæg høre til under http://www.eroguide.dk/forum/forum/49-annoncering/

 

Og hvem SEM er -  og om jeg kender hende holder jeg for mig selv :-P

 

Hvor er det træls at en god anmeldelse endnu engang bliver afsporet så hurtigt. Jeg gør mig selv skyldig i samme forseelse med dette indlæg, men jeg bliver sgu' forbavset over den negative indstilling og mistro du fremviser.

 

Hvorfor er det nødvendigt at rakke ned på en anden brugers positive anmeldelse? Er alle positive anmeldelser ikke netop reklamer?

 

Hvis du selv har besøgt SEM og er af en anden opfattelse, så kan du da bare oprette din egen anmeldelse, og fortælle om din oplevelse, fremfor at skulle angribe Hankats glade og positive anmeldelse. Jeg synes at det utrolig dårlig stil, og rigtig ringe net-etikette.

 

Bare fordi at du synes at noget er for godt til at være sandt, er ikke ensbetydende med at du behøver at fare i blækhuset og svine både Hankat og SEM til!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig en gang, hvad hadler det om? REKLAME intet andet!

 

Hvis SEM har svigtende kunde tilgang, må det vel blive hendes egen sag, i stedet for at en "forblindet" person (Hankat) desperart forsøger og hjælpe SEM, som tilsyndeladene "lokker" sine kunder til at gøre reklame for hende.

 

 

Hey Ass!

 

Hiv nu den plug ud af kanalen, og kom ud og hiv lidt frisk luft ned i lungerne.

Tag din tlf. med, og ring til SEM for at lave en aftale med hende. Du trænger til at opleve på egen krop hvad et besøg hos hende indebærer.

Hvis du derefter stadig er af en anden mening end dem der har skrevet om SEM herinde, så hører jeg ihvertfald gerne om det.

 

Til tråden generelt - Hver fugl synger med sit næb. Og heldigvis for det!

 

Hankat - dit indlæg/ anmeldelse er alternativ og vil helt sikkert dele vandene.......keep smiling, men pas på følelserne :wink:

Redigeret af Butch1
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Hvor er det dog synd, både for trådstarter og for den anmeldte glædespige, at der gang efter gang efter gang efter gang skal gå fnider og børnehave i anmeldelsen... :(

Kunne man evt overveje at lukke af for kommentarer til anmeldelser men bibeholde "like" funktionen?

Det er jo en anmeldelse, og ikke en debat.

Hvorvidt anmelderen skriver følelsesladet eller ej, så kommer det da kun ham og den anmeldte glædespige ved.

Det er ganske forståeligt at flere og flere glædespiger frabeder sig anmeldelser herinde, men det er sgu trist. Det er vel formålet med EroGuide, at der skal være positive såvel som mindre positive anmeldelser, eller har jeg helt misforstået konceptet? :huh:

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Butch1 sagde den 03 Okt 2014 - 10:45 AM:

Hankat - dit indlæg/ anmeldelse er alternativ og vil helt sikkert dele vandene.......keep smiling, men pas på følelserne :wink:

 

Butch1

 

Tak for dit råd ! :)

 

Hvis man vil strække sig mod himlen, er det vigtigt at have fødderne solidt på jorden.

 

Jeg ved præcis hvor jeg har mine fødder..... ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære hr. Ass. og hr Græker

 

Det er ikke altid man lægger mærke til hvad der står skrevet under den grå linje i folks indlæg, men jeg vil gerne, i denne sammenhæng, prøve at fremhæve hvad jeg har skrevet:

 

 

Vores fremmeste opgave som mennesker, er at hjælpe hinanden. Er det ikke muligt, da i det mindste ikke gøre skade.....

 

....Det burde derfor kun være nødvendigt med én lov: MAN SKAL OPFØRER SIG ORDENLIGT !

 

 

Hvor ville jeg ønske for jer, og jeres omgivelser, at i turde leve jeres liv på den måde...

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr. Ass. og hr Græker

 

Det er ikke altid man lægger mærke til hvad der står skrevet under den grå linje i folks indlæg, men jeg vil gerne, i denne sammenhæng, prøve at fremhæve hvad jeg har skrevet:

 

 

Vores fremmeste opgave som mennesker, er at hjælpe hinanden. Er det ikke muligt, da i det mindste ikke gøre skade.....

 

....Det burde derfor kun være nødvendigt med én lov: MAN SKAL OPFØRER SIG ORDENLIGT !

 

 

Hvor ville jeg ønske for jer, og jeres omgivelser, at i turde leve jeres liv på den måde...

 

Lad være med, at belære andre om moral, - når man er fanden selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med, at belære andre om moral, - når man er fanden selv :wink:

 

 

Du er da helt væk  :???:    Hvad pokker laver du dog på et site som dette , der almindeligvis har en god tone ,og brugerne er voksne med et minimum af opdragelse krydret med lidt pli ?  

 

Men ihvertfald herfra , uanset forskellighed på indlæg og ord , så gør det mig glad i kinderne , at alle incl. SEM nyder oplevelser , lege og en skøn stund , og det kan ingen tage fra jer af  :-P

 

                                                                                         Venligst Nicey.  :cool:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Kære hr. Ass. og hr Græker

Det er ikke altid man lægger mærke til hvad der står skrevet under den grå linje i folks indlæg, men jeg vil gerne, i denne sammenhæng, prøve at fremhæve hvad jeg har skrevet:

Vores fremmeste opgave som mennesker, er at hjælpe hinanden. Er det ikke muligt, da i det mindste ikke gøre skade.....

....Det burde derfor kun være nødvendigt med én lov: MAN SKAL OPFØRER SIG ORDENLIGT !

Hvor ville jeg ønske for jer, og jeres omgivelser, at i turde leve jeres liv på den måde...

Hold nu da op....hvilke egenskaber besidder du, siden du kan udtale

dig om hvordan noget ubekendt er over for deres omgivelser...du må godt nok have det skidt...

Ha en god weekend...op med humøret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Et nyt foto af SEM, er lige hvad jeg har lyst til at bringe videre til alle her på EG. :D

 

Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det blev en gentagelse af de erfaringer jeg har fået, på de fototure jeg har været på, til smukke og storslåede steder.

 

Nogle scenerier er bare så storslåede, at det er umuligt at få ned på et fotografi,  …Der er kun én mulighed, nemlig at tage oplevelsen med sig i sit hjerte. :wub:

 

Det er næsten umuligt at beskrive et møde med SEM uden det bliver en gentagelse, af det der allerede er skrevet I andre anmeldelser.

 

Men jeg vil dog alligevel forsøge at beskrive min oplevelse af og med SEM.

 

Den varme og naturlighed som omgiver SEM, favner en, så det nærmest er som at komme hjem, at træde inden for døren.

 

En silkeblød stemme strømmer mig i møde, mellem læber der mest af alt minder mig om rosenblade. ”Kom med her ind” et blidt kys og et blik fra to øjne der er så dybe og varme, tindrende og frække, at jeg bliver tørstig,  . . tørstig efter at se mere, se dybere.

 

Et smilende ansigt, omkranset af et smukt fyldigt og langt hår, ….jeg vil lege med det, kildres af det, mærke det alle steder.

 

Vores samvær bliver intenst, Kys, blikke, pirring, ...vi udforsker hinanden, ...skiftes til at give og modtage, ....smage og blive smagt, .... indtil vi til sidst, er nået det punkt som dagen tillod. :grin:

 

SEM har en krop som er passet og plejet med kyndig hånd, og hun har intet imod at man undersøger den nærmere.

 

Hver en linje og hver en fold i hver en krog, er smuk, .. det er næsten overvældende.

 

Yndefuld og sexet, så afstemt og så fint dekoreret,

 … jeg bliver sulten …. Jeg vil bare spise mere, smage mere, ….selvom jeg egentlig er mæt. :grin:

 

 

Men det der gør samværet så specielt, er egentlig slet ikke al hendes skønhed, men at SEM er SEM.

 

SEM er et menneske der ønsker orden omkring sig og i sig. Hun har, ud fra sit hjerte, sørget for at komme på plads og blive helt afklaret med det hun gør, og arbejder med at forstå den hun er.

 

Derfor gør SEM også helhjertet det hun gør,

 

….og der er intet større i denne verden, end når mennesker af hele deres hjerte, går ind for det de gør.

 

  .......Så bliver det kærlighed, kunst, genialitet,

 

        ......specielt når hjertet er så stort som SEM’s.

 

Man kan ikke besøge SEM, uden at der bliver flyttet noget i en, ...uden at blive berørt i hjertet.

 

Tak fordi du er SEM

 

 

 

Allerkæreste Hankat,

 

Tusinde, tusinde tak for dine smukke ord... :)

 

Din beskrivelse gør mig varm indeni, for du har ret - hvad betyder et smukt ydre, hvis ikke det indre følger med..?

 

Endnu engang, tak.

 

Glæder mig til vi ses på ny. ;)

 

Krammer fra SEM

 

***

 

- Alt det andet fnidderfnadder om reklame ect. giver mig ondt i mavsen, så Asspassion jeg har sendt dig en PM, da du åbenlyst har en meget stærk aversion mod min person, hvilken jeg meget gerne vil have forklaret, da vi - mig bekendt - aldrig har krydset klinger.

Redigeret af Smuk Enlig Mor
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...