Hop til indhold
Guest jei

Besøg hos Helen

Recommended Posts

Guest jei

Halløj der.

Så har jeg været på besøg hos Helen på Hvidovrevej 233. Mit første besøg på en Thai klinik.

Jeg blev lukket ind af en MEGET smilende kvinde. (Måske fordi jeg havde bestilt tid)

Jeg blev vist ind i lastens hule, og Helen kom ind.

Jeg havde bestilt en times olie-massage, men straks blev jeg tilbudt andre ydelser. Det hedder vist mersalg :-)

Jeg holdt mig dog til det aftalte. Det var jo mit første besøg, så jeg ville lige se hvad tiden ville bringe.

Helen gik i gang med massagen og jeg synes det var dejligt. Jeg har dog ikke rigtig noget at sammenligne med, men dejligt var det.

Efter ca. en halv time spurgte hun om jeg ville have et HJ?

Den var svær at afslå. Jeg synes hun var/er en rigtig sød pige, så hvorfor ikke...........

Den fik hun hurtig fikset. Hun stønnede også med. Bare for selvskabs skyld tror jeg :-)

Derefter lidt snak og nusseri. Hun er dog ikke ret go til engelsk, så det blev kun til lidt småkedeligt small-talk.

Nå, men da tiden var ved at være gået, sagde hun at hun lige ville tørre olien af mig.

Så kom hun ind med en spand og en vaskeklud !!!!!!!!! Det var sat`me en spøjs oplevelse.

Hvis jeg havde glemt at det var en forretning, blev jeg godt nok vækket :-) 

Nå men alt i alt en ret fin oplevelse. Det skal bestemt prøves igen :-)

Jei

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom hun ind med en spand og en vaskeklud !!!!!!!!! Det var sat`me en spøjs oplevelse.

Den er obligatorisk hos alle thai'er  :-P  når olien flyder   :grin:  :grin:

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jei

Den er obligatorisk hos alle thai'er  :-P  når olien flyder   :grin:  :grin:

Dressmann

Ok..... :smile:

Men ligefrem en spand!!!

Nu er jeg ikke sart, så skide være med det :wink: Men et fad eller noget i den stil, havde måske været lidt mere fikst............ :smile:

Det skal dog lige nævnes, at jeg blev tilbudt et bad.

jei

Redigeret af jei

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aftale med stedet imorgen, første gang jeg skal besøge dem. Spændt hvad der venter, synes anmeldelserne er vidt forskellige, lige fra olie til 400 som ender med den fulde pakke, til 1.000 for b2b for at blive krævet yderligere 500 for den fulde pakke ! Det er jeres anmeldelser der har fået mig til Hvidovrevej - håber det er godt og reelt. I hører fra mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aftale med stedet imorgen, første gang jeg skal besøge dem. Spændt hvad der venter, synes anmeldelserne er vidt forskellige, lige fra olie til 400 som ender med den fulde pakke, til 1.000 for b2b for at blive krævet yderligere 500 for den fulde pakke ! Det er jeres anmeldelser der har fået mig til Hvidovrevej - håber det er godt og reelt. I hører fra mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var så det besøg på Hvidovrevej 233, havde aftalt tid til 10.30 (tidligt:-) blev modtaget i døren af en mindre buttet kvinde, gætter mig til det var Ann "mammasan" som viste mig ind i "sparummet" som også er monteret med en 1½ mands seng. Forespurgt hvad jeg havde tænkt mig, kom min velforberedte tale om b2b special i en time for 1.000.- samt at jeg forventede lidt mere end et HJ.  Ann kunne informere mig om, at det så kostede yderligere 500.-. jeg spurgte hvad b2b i 1 time indeholdt - om det kun var HJ men fik ikke noget svar. (forstod ikke hvad jeg sagde!! ) Hun sagde jeg kunne få b2b i ½ time incl. BJ for de 1.000 og intet andet, det afviste jeg pænt. Jeg endte med at give hende mine 1.000.- og sagde de kunne gøre det hun synes jeg havde betalt for. Må dog indrømme, at jeg blev noget overrasket over, at selv samme Ann kom retur og fortalte at det var hende der skulle udføre akten ? havde håber på en yngre og slankere model. Men hun smed tøjet og afslørede ca 70 kg. fordelt på 150 cm højde !! noget sammenpresset på midten. Tror hun gjorde hvad hun skulle - og der blev også stønnet i øret mens hun flyttede sin krop rundt i oliesøen på min ryg. Der var gået ca 20 min da hun meget energisk forsøgte et intensivt HJ for at få afsluttet. Fik dog stoppet hende, og lagt hende ned, og gav hende en stor slikketur samtidig med min finger fandt 2. indgang. Hun havde bestemt ikke noget imod det :-) Efter yderligere 10 min måtte min gamle krop give op og aflevere min del af aftalen på hendes bryster. Fik tilbudt et bad som var meget tiltrængt efter oliebadet. Efter ialt 45 min ud af min time var jeg på vej ud af døren, og så her Helen (tror jeg) .....fandens osse jeg ikke havde krævet hende, ung, slank og smuk.

Måske næste gang hvis der kommer en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

19555:

Rigtig god anmeldelse.

Det gik ikke helt som du havde planlagt, men det endte faktisk med at du havde haft en fin tid. Det er det der er så spændende på thalklinikkerne, det er overraskelserne. Og de er fantastiske til at lægge krogen ud, så du hugger igen inden længe. Du kan være helt sikker på det ikke var tilfældigt du så Helen på vejen ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...