Hop til indhold
Gæst

Marija Molgerpigerne

Recommended Posts

Gæst

Aller første anmeldelse fra mig.. en trist debut!

Turen gik til. . Nej vent. . Tjek lige linket først:

http://side6.dk/resultatside/?q=molgerpigerne

Se, så gider man da godt køre ud på bøhlandet ved Horsens. . Jeg ringede og spurgte til tid mv. og naturligvis også billeder. . På semi-engelsk fortæller hun at det er hende og jeg kan bare komme. .

Stedet ligger fint. Lidt for meget almindelig bebyggelse til min smag, men så'n er det jo.

En ældre dame åbner og jeg er ved at skide i bukserne fordi jeg tror jeg er blevet snydt af billederne. . Puha, heldigvis ikke. Inde i stuen står et lille nips, med store bryster og langt lyst hår. . Allerede her kan jeg dog se at pigen på omkring 145 cm. +det løse nok IKKE et den pige på billedet. . Måske hendes pæne søster? Eller en meget dygtigt effektmager har været igang?

Hun er sød og rar og venlig men puha.. så stopper legen. De store bryster bliver pakket ud og her falder det bogstaveligt talt til jorden. . DE er godt nok brugt. . meget..

Hun begynder at hive hvor hun nu engang de næste minutter er "ANSAT" til at hive. . Møgkedeligt og fuldstændig uengageret. . Efter 2 minutter vil hun gerne sidse øverst.. hun sætter sig og afslører af barbergrej ikke findes i Letland. . Hverken til skridt, ben eller armhule.. det er ikke engang "med vilje" hår, det er bare usoigneret!

Hun hopper op og ned og brysterne ligeså.. og her excellerer hun igen ved at være fuldstændig lige glad med hvad der foregår.

Tankerne løber rundt og jeg fortryder mit køb. . Men alligevel er det SÅ dårligt at jeg overvejer at give flere penge for at få hende til at sutte uden gummi så vi kan blive færdige. . Jeg skal jo hjem og spise trods alt. Men nej, der er jeg for nærig må jeg sige. .

Jeg vender hende om på maven og begynder bagfra med hurtig afslutning for øje.. hun ligger som hvis man lå på stranden og læste et blad. Hænderne under hagen og igen uden at røre på sig eller sige noget som helst.. DER er hun en ener trods alt..

5 minutter herefter er jeg færdig. Det føltes som en evighed.. jeg er SÅ ligeglad med om de faker eller hvad de gør.. De skal bare gøre det.. gi' LIDT igen trods alt, meeen ikke denne gang.

Jeg skal ikke tilbage, så vil jeg hellere betale for at vælte på min cykel..

Pigen er garanteret sød og flink, men hun er dæleme ikke dygtig.. tværtimod..

Stedet: ok sted. Der er hvad der skal være. Dog træls med nysgerrige naboer og genboer.

Pigen: 1-10 skala = 2.. go røv.. that's it! Og gør nu LIDT for at se ordentlig ud.

Pris: fin nok pris (500 kr.) Men du får IKKE noget for pengene.. intet ekstra, intet kys, lyd eller noget. Desværre.. jeg havde sgu glædet mig og håbet på noget hen imod hvad billederne viste. Måske jeg sku ha' taget den ældre dame i stedet. . Aaah well. . Nxt time maybe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kommer så sandelig an på dagen, pigen, sol, måne og stjerner.. mange "reklamerer" med Dansk - flere stillinger.. og Dansk betyder i min verden også bare standard sex.. jeg er indtil videre ikke stødt på andet i hvert fald (endnu)..

Men, havde nu glædeligt betalt det samme for én stilling med en pige som gjorde en indsats i det mindste.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Helt ærligt. Er det ikke hvad man kan forvente af en udenlandsk pige. Hun er her jo nok ikke af egen fri vilje.

 

Og hvorfor tror du så ikke hun er her af egen fri vilje ??  :shock: det er da masser af østpiger her, som gerne vil tjene en masse penge.

og nogle af dem giver en god service.

 

knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv være ved pigen, og jeg er af en anden opfattelse, syndes hun var dejligt, hun havde nogen store naturlige bryster med et dejlig fald.

Da hun red mig "klaskede" de imod min brystkasse.

 

Syndes faktisk hun var dejligt, tynd med store bryster og naturlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med en god beskrivelse.  :wink:

 

Håber du får bedre held næste gang du besøger et nyt sted. 

 

Tak for god beretning.  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...