No sins 72 Skrevet 2. Oktober, 2014 Endelig fik jeg taget mig sammen til at besøge Q45. Jeg skrev til hende herinde, om det var muligt at få en tid til massage, jeg skriver det er min første gang. Q 45 sender åbningstider og priser på massagen og skriver at, man kan få afslutning mod merpris. Jeg skriver jeg er kvinde, og hun skriver hvad hun kan tilbyde mig. Jeg spørger om man kan beslutte sig om ekstra under massagen, hvis der er kemi, det kan man. Vi aftaler fredag den 26. september kl 9.00. Q45 vil sende sms med adresse kl 7.00, der kommer ingen sms. Kl 8.30 ringer jeg til hende, indtaler på hendes svare, skriver til hende her, at jeg mangler adresse til vores aftale kl. 9.00. Jeg får en pm her kl 9.20 at, hun må aflyse da hun er blevet syg. Jeg skriver til hende at jeg stadig er interesseret i en ny tid. Jeg får besked tilbage at, hun ikke har flere morgentider i næste uge. jeg har efterfølgende flere gange skrevet om en ny tid, men ingen svar tilbage. Det er ikke fordi Q45 SKAL massegere mig, men jeg synes nu det er på sin plads at give besked, også hvis hen ikke har lyst, fair nok. Så alt ialt en rigtig øv oplevelse af første gang man begiver sig ind i denne her lokkende verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 3. Oktober, 2014 Står der i hendes annonce at hun tilbyder massage til kvinder ?, hvis man ikke har " nosser " nok til at holde sin del aftalen eller melde klart ud at man ikke er til den slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 3. Oktober, 2014 Jeg har ikke set hendes annonce, jeg har skrevet til hende herfra. Hun tilbød mig ekstra, mod merpris. Der var ingen fast aftale om ekstra, men jeg blev tilbudt forskelligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. Oktober, 2014 Haft sammen oplevelse, skubbet rundt med min egen plan, så det kunne passe ind i hendes og så kom der en afbuds SMS 45 min. før vi skulle mødes, efter jeg havde rykket. Det kostede lige små 200 km mere på landevejen og 2 timers længer arbejdsdag. Så uanset hvor mange positive andmeldser der er, gider jeg ikke bruge mere energi på hende. Pite 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 3. Oktober, 2014 Ja det kostede også mig. Okay man aflyser, men ikke efter aftale tidspunkt. Jeg havde jo skrevet til Q 45 at det var første gang for mig, og var noget nervøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
i dont care 49 Skrevet 5. Oktober, 2014 Det er seiøs dårlig service fra massørs side. Squ for slapt at man ikke engang svare dig No Sins 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nov 0 Skrevet 12. November, 2014 En skam at det kan udvikle sig sådan. Har prøvet Q 45 en gang og kan sige at massagen var superb, men det ekstra var ikke pengene værd. Et stort minus er lugten af tobak i lokalerne. Ellers et pænt sted når man er kommet indenfor. Håber hun vender tilbage i røgfri omgivelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkk67 33 Skrevet 13. November, 2014 Men stadigvæk: hvis man når frem til det "forjættede land" (briksen) så venter der en den mest vidunderlige massage, dog må der godt være flere erotiske strejf undervejs, før afslutningen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 204 Skrevet 1. December, 2014 (edited) Har været der én gang, og jeg var ikke ligefrem imponeret. Jeg fandt det også lidt sært, at man ikke ved hvor man skal hen, inden der ligger en SMS om morgenen - som om man vil holde adressen skjult for "diverse væsener".. På det tidspunkt lå adressen "derhjemme" på hendes privat (skulle nu være flyttet)... Hmmm.... Man kommer ind, og er lidt beklemt ved situationen, og bliver ledt ned til en baggang, hvor massagebænken er sat op. Rodet, Trangt og ikke særlig tillidsvækkende. Massagen var OK (jeg var ikke vildt imponeret!!!), og undervejs var der en del snak om forskelligt. Til sidst også spørgsmålet om "ekstra" ydelser, som andre herinde beskriver.. Inden jeg gik, lånte jeg toilettet der også fungerer som familiens badeværelse, med hele familiens (inkl. børnenes) tandbørster og ting...... I min verden, lidt upassende, når man driver det som Q45 nu engang gør!!!!! Men nu er hun jo også flyttet til andre lokaler... Her kan hun så "betjene" andre end mig, da jeg ikke kommer igen. Redigeret 1. December, 2014 af Randers_Borger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 1. December, 2014 Dejligt at her også er kvindelige brugere 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 1. December, 2014 (edited) Jeg fandt det også lidt sært, at man ikke ved hvor man skal hen, inden der ligger en SMS om morgenen - som om man vil holde adressen skjult for "diverse væsener".. Det er nu meget normal kutyme ved privat/diskret - ofte får man endda først adressen f.eks. 1 time før, eller besked på at køre til et bestemt fix-punkt, før man får den endelige adresse - det er altsammen bare med til at gøre det hele mere hemmeligt og interessant Og man er mere sikker på at komme til en adresse, hvor ikke alle naboerne ved, hvad der foregår og mere ugenert for nyfigne blikke kan besøge stedet. Redigeret 1. December, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 14. December, 2014 Kan jeg reelt godt forstå, du virker bestemt ikke som en man har lyst til at mødes. Tror Q45 traf det rigtige valg der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 15. December, 2014 Kan jeg reelt godt forstå, du virker bestemt ikke som en man har lyst til at mødes. Tror Q45 traf det rigtige valg der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 15. December, 2014 (edited) Kan jeg reelt godt forstå, du virker bestemt ikke som en man har lyst til at mødes. Tror Q45 traf det rigtige valg der. Undre mig lidt Redigeret 15. December, 2014 af No sins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2014 No Sins - du kan da få den gang massage af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg