Fecking 117 Skrevet 1. Oktober, 2014 Jeg ved at jeg er ude i god tid, men jeg overvejer at henlægge min nytårs aften i en fkk klub, evt Harmony, men intet ligger fast endnu. Er der nogen af jer der har prøvet det? Ved om om de overhovedet har åbent? Og om hvis, er der så fuldstændig overrendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Oktober, 2014 Jeg ved ikke med Harmony, men Artemis i Berlin er lukket 31. og 1. Og det har jeg undret over. Nytårsaften med champagne og frække damer virker ellers som et oplagt koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 1. Oktober, 2014 Mon ikke det er svært at skaffe ansate og piger, der er interesserede at arbejde den aften. Det er vel en aften som de flese gerne vil fejre i gode venners selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 1. Oktober, 2014 (edited) Harmony holder lukket mellem jul og nytår samt et par dage ind i det nye år. Ved at Acapulco tidligere har holdt åben nytårsaften, men ved ikke om de også gør det i år. Sidste år var der kun få billetter tilbage (Nytårsparty kræver en forud betalt billet) d. 29/12. Så mit gæt er at der er mange i klubben på sådan en dag. Var selv på en flat rate klub sidste nytårsaften. Der var rigtig mange mænd og der var kø alle steder. Men selv om der var mange mennesker og ventetider så var det en sjov og oplevelsesrig aften. Redigeret 1. Oktober, 2014 af Oralis voluptatem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg