Hop til indhold
Fecking

Nytårs aften.

Recommended Posts

Jeg ved at jeg er ude i god tid, men jeg overvejer at henlægge min nytårs aften i en fkk klub, evt Harmony, men intet ligger fast endnu.

Er der nogen af jer der har prøvet det? Ved om om de overhovedet har åbent? Og om hvis, er der så fuldstændig overrendt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er svært at skaffe ansate og piger, der er interesserede at arbejde den aften. Det er vel en aften som de flese gerne vil fejre i gode venners selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Harmony holder lukket mellem jul og nytår samt et par dage ind i det nye år. Ved at Acapulco tidligere har holdt åben nytårsaften, men ved ikke om de også gør det i år. Sidste år var der kun få billetter tilbage (Nytårsparty kræver en forud betalt billet) d. 29/12. Så mit gæt er at der er mange i klubben på sådan en dag.

 

Var selv på en flat rate klub sidste nytårsaften. Der var rigtig mange mænd og der var kø alle steder. Men selv om der var mange mennesker og ventetider så var det en sjov og oplevelsesrig aften.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...