Hop til indhold
pacer

Gentlemenhouse

Recommended Posts

Jeg har mødt Nataly to gange, sidste gang et par mdr siden. Det har været to af mine allerbedste oplevelser i denne 'verden'. Men det er jo ikke sikkert at de andre piger på stedet er ligeså søde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved at være en spekulationsrede, hvor man hurtigt bliver gennet ind i det lille rum lige til højre for døren.

Det hus har ellers virkelig potentiale med de lokaler og haven og kælderen.

Pinligt de ikke udnytter det, og pinligt de ikke formår at linke til den nye hjemmeside endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej viking, der findes et link i deres gæstebog (som de iøvrigt heller ikke svare længere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er roxy på billederne, men hun er dullet noget op - skal ikke udelukke at billederne kan være et par år gamle.

Stedet er noget fesent og roxy har stort set ikke sagt et ord de par gange jeg har besøgt hende - hendes engelsk er formentlig rimelig basic. Det er heller ikke fordi hun kommer en i møde med smil og åbne arme.

Som regel tør hun dog op og sexen fejler intet, så jeg har sådan set haft et par ok oplevelser med roxy.

Ægte bryster - lidt chubby

Stort minus er deres dørklokke som gjalder højlydt ud over kvarteret imens man står på trappen med udsigt over hækken og venter - skidt skidt!

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nataly er på vagtplanen igen. Dejlig og sød pige med former, og en lækker fyldig røv. Sidste gang gav hun tilmed en bajer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...