Hop til indhold

Gentlemenhouse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt Nataly to gange, sidste gang et par mdr siden. Det har været to af mine allerbedste oplevelser i denne 'verden'. Men det er jo ikke sikkert at de andre piger på stedet er ligeså søde.

Skrevet

Ved at være en spekulationsrede, hvor man hurtigt bliver gennet ind i det lille rum lige til højre for døren.

Det hus har ellers virkelig potentiale med de lokaler og haven og kælderen.

Pinligt de ikke udnytter det, og pinligt de ikke formår at linke til den nye hjemmeside endnu

Skrevet
  • Author

hej viking, der findes et link i deres gæstebog (som de iøvrigt heller ikke svare længere)

Skrevet

Det er roxy på billederne, men hun er dullet noget op - skal ikke udelukke at billederne kan være et par år gamle.

Stedet er noget fesent og roxy har stort set ikke sagt et ord de par gange jeg har besøgt hende - hendes engelsk er formentlig rimelig basic. Det er heller ikke fordi hun kommer en i møde med smil og åbne arme.

Som regel tør hun dog op og sexen fejler intet, så jeg har sådan set haft et par ok oplevelser med roxy.

Ægte bryster - lidt chubby

Stort minus er deres dørklokke som gjalder højlydt ud over kvarteret imens man står på trappen med udsigt over hækken og venter - skidt skidt!

Redigeret af Calletti

Skrevet

Nataly er på vagtplanen igen. Dejlig og sød pige med former, og en lækker fyldig røv. Sidste gang gav hun tilmed en bajer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.